El president del govern espanyol ha anunciat que relleva José Ignacio Wert com a Ministre d’Educació, Cultura i Esports. Wert ha destacat per ser el ministre que més ha maltractat i menyspreat la llengua catalana. El seu mandat ha estat ple de mesures contràries al català, però una de les més polèmiques ha estat la implementació de la LOMQE, que implica el desmantellament del model d’escola catalana reconegut internacionalment amb l’objectiu declarat d’”espanyolitzar” els nens catalans.

Des de la Plataforma per la Llengua i amb el vostre suport volem donar-li un comiat com cal. Per això, us proposem que li escrigueu una postal per explicar-li com ens n’alegrem que plegui i per deixar-li clar que ni ell ni la persona que el succeirà aconseguirà acabar amb el català.

1. Tria una d’aquestes postals per enviar-li a José Ignacio Wert

2. Afegeix-hi el teu missatge

Col·lapsem el seu correu electrònic amb milers de postals de comiat! Que sàpiga què pensem els catalans d’ell!
Omple el formulari amb les teves dades i selecciona algun dels missatges predeterminats.

* Els camps marcats amb un asterisc són obligatoris per a poder inscriure’t correctament.

MISSATGE:

No estimat senyor Wert,

Gràcies per donar-nos tantes raons per defensar el català!
Sempre seràs l’enemic del català número 1!
Hi ha gent que no li agrada que es parle, s’escriga i es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s’escriga o es pense (Ovidi Montllor)
Som i serem gent catalana, tant si es vol com si no es vol (Àngel Guimerà)
En el curs de la meva vida he estat insultat i desposseït un cop i un altre cop, de fet ininterrompudament, en la meva condició de català (Manel de Pedrolo)
Tots els teus esforços no acabaran amb la nostra voluntat de viure plenament en català. Ho aconseguirem!

Aquests són alguns dels missatges que ja hem enviat a José Ignacio Wert:

No estimat senyor Wert,

Gràcies per donar-nos tantes raons per defensar el català!

alfred

No estimat senyor Wert,

Som i serem gent catalana, tant si es vol com si no es vol (Àngel Guimerà)

Manel