Ajuda鈥檔s a fer-los realitat!

Antena de la Catalunya del Nord

Des del 13 de febrer, uns 16.000 habitants de la zona del Conflent, a la Catalunya del Nord, tornen a poder veure la televisi贸 i escoltar la r脿dio en catal脿. La Plataforma per la Llengua i el Casal del Conflent han unit sinergies i han instal·lat una antena, tant de televisi贸 com de r脿dio, per a tots els ve茂ns del Conflent.

Aquesta antena permet que els ciutadans de la zona puguin veure els canals de la televisi贸 p煤blica catalana: TV3, el 33, el 3/24, Canal Super3 i Esport3; i, tamb茅, escoltar la r脿dio p煤blica catalana: Catalunya R脿dio, Catalunya Informaci贸, Catalunya M煤sica i l'iCat.

La situaci贸 dels mitjans audiovisuals en catal脿 a la Catalunya del Nord 茅s prec脿ria. Fins ara, la comarca del Conflent no rebia els canals en catal脿. S铆 que ho feien, per貌, certs municipis de la plana del Rossell贸 gr脿cies als repetidors ubicats a la torre de Madaloc, al Rossell贸, i al pic de Salines, a la prov铆ncia de Girona. L'煤nica r脿dio que emet exclusivament en catal脿 茅s R脿dio Arrels, aix铆 que queda m茅s que demostrat que la pres猫ncia del catal脿 als mitjans de comunicaci贸 茅s quasi inexistent.

Tal com va denunciar la Plataforma per la Llengua amb la campanya "El catal脿 sense fronteres", aquesta restricci贸 injustificada en la recepci贸 dels mitjans de comunicaci贸 audiovisuals implica el menysteniment continuat dels Estats espanyol, franc猫s i itali脿 de la Carta Europea de Lleng眉es Regionals o Minorit脿ries (CELRoM), malgrat que fou signada per tots tres estats i ratificada per Espanya. A m茅s, els tres estats incompleixen la Directiva 2010/13/CE, reguladora de la llibertat de circulaci贸 dels productes audiovisuals. Aix貌 es considera una anomalia al continent europeu, on, per exemple, als pa茂sos n貌rdics s'estableix una situaci贸 de reciprocitat total dels mitjans de comunicaci贸. 脡s a dir, els ciutadans reben tots els continguts dels canals i de les emissores de r脿dio en la llengua pr貌pia.

La instal·laci贸 d'aquesta antena ha tingut un cost de 7.000 €. Per aix貌, des de l'ONG del catal脿 demanem la teva col·laboraci贸 per a contribuir a cobrir les despeses que ha suposat la instal·laci贸 de l'antena al Conflent

95 dies
Aconseguit 800鈧 Objectiu 7000鈧
S'han aconseguit 800鈧 d'un total de 7000鈧.
Quina quantitat vols donar?
Vols realitzar el donatiu com a...

Recorda que pots deduir el 15% d'aquest donatiu a la declaraci贸 de la renda.

Les teves dades
Dades de l'empresa

Pol铆tica de privacitat

Les dades personals que ens faciliteu a trav茅s de l'enviament d'aquest formulari seran incorporades a la nostra base de dades i seran tractades de manera confidencial amb la finalitat de gestionar la vostra donaci贸 a PLATAFORMA PER LA LLENGUA i de respondre-hi en els termes i condicions que ens hagi indicat.

Aix铆 mateix, podrem comunicar-nos amb v贸s per via electr貌nica o telef貌nica, basant-nos en l'inter猫s leg铆tim de PLATAFORMA PER LA LLENGUA, per comunicar-vos informaci贸 sobre la vostra relaci贸 amb la nostra entitat, aix铆 com novetats, activitats, campanyes o actes organitzats per PLATAFORMA PER LA LLENGUA, i altres comunicacions que puguin resultar del vostre inter猫s.

En cap cas cedirem les vostres dades personals a tercers sense el vostre consentiment previ.

El per铆ode de conservaci贸 de les dades ser脿 el necessari per al manteniment de la relaci贸 i un m脿xim de 5 anys un cop finalitzada.

Aix铆 mateix, us informem que podrem fer tractaments de dades relatius a les consultes, queixes o reclamacions amb finalitats estad铆stiques. En aquest cas, les vostres dades personals seran dissociades o anonimitzades.

Durant la vostra relaci贸 amb l'entitat, i estrictament per a la gesti贸 de les vostres dades personals, PLATAFORMA PER LA LLENGUA podr脿 emprar programari per desar-les als EUA. Aquesta transfer猫ncia est脿 emparada en l'escut de privacitat UE-EUA.

Durant la tramitaci贸 de la vostra donaci贸, i estrictament per a la gesti贸 de les vostres dades personals, PLATAFORMA PER LA LLENGUA podr脿 emprar programari per desar-les als EUA. Aquesta transfer猫ncia est脿 emparada en l'escut de privacitat UE-EUA.

Des de PLATAFORMA PER LA LLENGUA, complim amb totes les garanties legals establertes per a protegir la privacitat de les vostres dades personals.

En qualsevol moment podreu exercir els vostres drets d'acc茅s, rectificaci贸, cancel·laci贸 i oposici贸, aix铆 com, si escau, el dret de portabilitat i de limitaci贸 del tractament, recollits al RGPD (UE) 216/679, per correu electr貌nic a dades@plataforma-llengua.cat.

En qualsevol cas, podreu dirigir-vos a l'autoritat de protecci贸 de dades (www.agpd.es) per iniciar els tr脿mits oportuns en defensa dels vostres drets.