Mostrant de 1 a 10 de 3518 entrades disponibles RSS

BCN off track és una guia creada per la Plataforma per la Llengua adreçada als turistes que posa l'èmfasi a mostrar la nostra realitat lingüística i cultural a totes les persones que venen a visitar la nostra ciutat i el nostre país. Més informació sobre "BCN off track, una guia turística alternativa de Barcelona creada per la Plataforma per la Llengua"

| País Valencià

Per a l'entitat l'existència d'aquest òrgan és prioritària i necessària per a la defensa del valencià com a llengua oficial. Amb aquest recurs s'ha donat resposta a una demanda de la "Asociación por la Defensa del Castellano en la Comunidad Valenciana" que s'oposa a l'organisme depenent de la Generalitat Valenciana. Més informació sobre "Defensem davant la Justícia l’Oficina de Drets Lingüístics de la Generalitat Valenciana"

| País Valencià

La Plataforma per la Llengua recorda a l'Andiamo CF que no es pot negar a acceptar la documentació oficial d'un centre d'ensenyament públic, redactat en valencià, en tractar-se d'una llengua oficial. Per això, la Plataforma per la Llengua ha emès una comunicació al Síndic de Greuges i a l'Oficina de Drets Lingüístics, en comprovar que el club manté reiteradament una actitud bel·ligerant contra la llengua. Més informació sobre "Un club de futbol de Vila-real no accepta la documentació en valencià de l’alumnat escolar"