Mostrant de 1 a 10 de 3025 entrades disponibles RSS

III Campionat de Scrabble de Canet de Mar

El dissabte 11 de març, el Club de Scrabble en Català Canet de Mar i la secció local de la Plataforma per la Llengua, amb la col·laboració de la Federació Internacional de Scrabble en Català i l'Ajuntament de Canet de Mar, celebrarem el III Campionat de Scrabble de Canet de Mar a La Masoveria (planta baixa) del Centre Cívic i Cultural Vil·la Flora (riera Gavarra, s/n).

Més informació sobre "III Campionat de Scrabble de Canet de Mar"

| Maresme

La Plataforma per la Llengua Canet de Mar us oferirà la presentació del Llibre de veritats i secrets, de l'escriptor Ramon Gasch, el divendres 17 de març, a les 8 del vespre, al Centru. Organitzat amb el suport del Centru. Més informació sobre "Presentació del ‘Llibre de veritats i secrets’ de l’escriptor Ramon Gasch a Canet de Mar"

Primavera 2017: torna el voluntariat lingüístic a Canet de Mar

Si ja coneixes una mica el català i el parles encara que sigui amb dificultats, millora'l practicant-lo amb una persona que el parla habitualment. Només hi has de dedicar una hora a la setmana durant un mínim de deu setmanes. Disposem d'una xarxa de voluntariat divers i preparat, i organitzem activitats culturals complementàries. Cal ser major d'edat per participar en el Voluntariat per la llengua.

Més informació sobre "Primavera 2017: torna el voluntariat lingüístic a Canet de Mar"