Mostrant de 1 a 10 de 3210 entrades disponibles RSS

Òscar Escuder, president de la Plataforma per la Llengua, ha escrit una carta al comissari europeu i responsable de drets fonamentals a la Unió Europea, Frans Timmermans. Marga Payola, responsable de l'àmbit internacional de l'entitat, l'ha entregada aquest matí a la Comissió Europea a Brussel·les.   Més informació sobre "Denunciem a la Comissió Europea els atacs de l’Estat espanyol contra els nostres drets fonamentals"

| País Valencià

L'entitat col·labora amb la segona edició del certamen de curtmetratges en valencià que se celebrarà aquest cap de setmana al Teatre Alcázar del municipi de Nules (Plana Baixa). Els assistents també podran gaudir de l'exposició itinerant 'El valencià, al cinema!', que reivindica més presència de la nostra llengua en l'àmbit cinematogràfic i audiovisual. Més informació sobre "La Plataforma per la Llengua sortejarà 20 entrades per als cinemes Albatexas al festival FesOhCurt! de Nules"

Ludoteca i cinema en català per les festes de La Mercè de Barcelona

La Plataforma per la Llengua ha participat aquest cap de setmana passat, a la plaça de Catalunya de Barcelona, en la segona edició de l'"Associa't a la festa", que ha tornat a les festes de La Mercè amb una oferta plena d'activitats a càrrec de més de dues-centes associacions de la ciutat.  Més informació sobre "Ludoteca i cinema en català per les festes de La Mercè de Barcelona"

La Plataforma per la Llengua i la Fundació Carulla han arribat a un acord de col·laboració per a oferir als socis de l'ONG del català preus especials en les diferents activitats que la Fundació organitza.  Més informació sobre "Preus especials per als socis de la Plataforma per la Llengua en l’oferta cultural de la Fundació Carulla"

Davant dels fets que estan succeint a Barcelona aquest dimecres 20 de setembre, que tenen la voluntat de reprimir l'expressió del poble de Catalunya, la Plataforma per la Llengua expressa el seu suport a les institucions polítiques i d'autogovern de Catalunya i condemna la reacció d'un govern espanyol que coarta la llibertat d'expressió i difusió dels ciutadans i que aplica un estat d'excepció sobre els catalans i les catalanes. Més informació sobre "La Plataforma per la Llengua, al costat de les institucions catalanes i amb el referèndum"