Mostrant de 1 a 10 de 3625 entrades disponibles RSS

El 18 de novembre, vine a la 15a Festa pel Joc i el Lleure en Català

La Plataforma per la Llengua torna a celebrar la Festa pel Joc i el Lleure en Català al passeig Lluís Companys de Barcelona. Aquesta quinzena edició, que se celebrarà el 18 de novembre  de 10h a 14h, tornarà a reunir els més menuts i les seves famílies per reivindicar, entre tots, el dret a jugar i viure plenament en català Més informació sobre "El 18 de novembre, vine a la 15a Festa pel Joc i el Lleure en Català"

Obert el termini per a presentar candidatures a la 6a edició dels Premis Martí Gasull i Roig per la defensa del català

• L'ONG del català vol reconèixer per sisè any les persones, entitats i empreses que han emprès accions de defensa i promoció de la llengua catalana
  • El lliurament dels premis es farà el 4 de febrer al Teatre Poliorama de Barcelona
  • Carme Forcadell segueix formant part del jurat, i emetrà la seva valoració des de la presó
| País Valencià

Les cançons alguereses de Mans manetes omplin la sala Russafa de València

El concert, impulsat per la Plataforma per la Llengua, ha comptat amb la participació de Pau Alabajos, Mireia Vives i Borja Penalba

Un cor de deu infants de l'Alguer porta les cançons tradicionals i infantils de l'illa al territori valencià

L'actuació podrà veure's també el divendres 9 a Gandia, i el dissabte 10 a Castelló Més informació sobre "Les cançons alguereses de Mans manetes omplin la sala Russafa de València"