La Plataforma per la Llengua aconsegueix les 25.000 adhesions perquè NETFLIX emeti en català

Amb només 5 setmanes s'ha complert l'objectiu d'arribar a les 25.000 adhesions que la Plataforma per la Llengua demanava a través del portal www.canvia.cat per pressionar a Netflix perquè emeti els seus continguts en català.

El passat 20 d'octubre, Netflix, el major proveïdor de televisió per Internet del món, arribava a l'Estat espanyol sense garantir el català. Després d'una campanya a la xarxa demanant continguts en català, el Conseller Delegat de Netflix va afirmar en roda de premsa que "si hi havia una demanda real estava disposat a incloure el català en les seves emissions", tal com fa amb altres llengües com el suec, el finès, el danès o el noruec en els seus corresponents països, malgrat tenir un nombre de parlants inferior al català.
La Plataforma per la Llengua segueix treballant per aconseguir una reunió amb els responsables de la companyia, ja que encara no ha rebut cap resposta de la missiva enviada, fa 5 setmanes, exigint a la companyia un tracte adequat pels usuaris de Netflix que viuen en el domini lingüístic català. Mentrestant, seguim recollint signatures a través del web www.canvia.cat per aconseguir tenir encara més força!

Volem donar les gràcies a totes les persones que heu participat en aquesta campanya per reclamar el nostre dret a viure plenament en català! Sense la vostra constància, en la defensa dels drets lingüístics, campanyes com les de #NetflixInCatalan no tindrien el mateix ressó. Seguim treballant per aconseguir l'objectiu final!