10 % de descompte per a l’obra de teatre Pares Normals al Teatre Poliorama

Si ets soci de Plataforma per la Llengua, tens l'opció de comprar les entrades pel nou espectacle de Pares Normals amb un 10 % de descompte.

Pares normals és la història de l'Aran, un noi d'uns trenta anys que ha decidit fer la seva vida a quilòmetres de distància dels seus pares. L'Aran és advocat, viu a Chicago amb la seva parella, la Nora, i estan a punt de casar-se. Això és el que ha vingut a explicar als pares en un viatge llampec a Barcelona. A més, avui és un dia especial, perquè ells -ja jubilats- inauguren El Moixiganga, la il·lusió de la seva vida: un karaoke.

Però un accident ben absurd farà que l'Aran hagi de replantejar-se tota la seva existència. A partir d'aquí començarà un viatge ple d'aventures, on l'Aran s'haurà de posar a prova i on coneixerà la Laia, una noia amb qui té moltes més coses en comú del que sembla a primera vista.

I serà a l'altra punta del món, on l'Aran s'adonarà de què vol en aquesta vida i de qui són realment els seus pares.

Totes les cançons de Pares Normals són originals i especialment composades per Els Amics de les Arts. L'obra parla de grans temes com la paternitat i maternitat, la mort i l'amor, des de l'humor i la sensibilitat. L'espectacle ha estat escrit a vuit mans entre Daniel Alegret, Joan Enric Barceló i Ferran Piqué junt amb Marc Artigau.

Teniu l'oportunitat de veure la funció fins el 8 de gener de 2023. No deixeu escapar l'oportunitat de veure el musical d'Els Amics de les Arts, Marc Artigau i Minoria Absoluta!

Per beneficiar-vos de la promoció envieu un correu a promocions@plataforma-llengua.cat, i us indicarem com podeu obtenir el descompte.