Mostrant de 1 a 10 de 169 entrades disponibles RSS

| Baix Llobregat

Plataforma per la Llengua col·labora en l'organització de l'acte a la Federació Obrera de Molins de Rei, que també serveix per reflexionar sobre la subordinació lingüística del català i les conseqüències del bilingüisme social Més informació sobre "Una trentena de persones assisteixen a la presentació a Molins de Rei del llibre “Llengua i República. El Manifest Koiné argumentat”"

| Baix Llobregat

Segona edició del micròfon obert de poesia de Molins de Rei

Plataforma per la Llengua Molins de Rei torna a organitzar una jornada per llegir i compartir poesia al carrer el pròxim divendres 13 de maig a les 19 h a la plaça de Catalunya

L'activitat es presenta en una nova data després d'anul·lar-se el març per previsió de pluja Més informació sobre "Segona edició del micròfon obert de poesia de Molins de Rei"

| Baix Llobregat

L'acte va tenir lloc el dimarts 5 d'abril a la Federació Obrera de Molins de Rei i s'emmarca en el cicle de presentacions "Què n'hem de fotre, del català?"

La necessitat d'una política lingüística valenta, la importància de ser fidels al català i la reivindicació d'un llenguatge genuí i expressiu centren la conversa Més informació sobre "Una trentena de persones assisteixen a la presentació dels últims llibres de Pau Vidal i Gerard Furest a Molins de Rei"