Mostrant de 1 a 10 de 87 entrades disponibles RSS

| Baix Llobregat - Esparreguera

El 21 de març és el Dia Mundial de la Poesia i la Plataforma per la Llengua Baix Llobregat s'afegirà als actes de celebració d'aquesta diada, que enguany arriba als 20 anys, i ho fa organitzant dos recitals poeticomusicals a la comarca a càrrec de la molinenca Estel Solé (poemes) i de Jordi Busquets (música). Més informació sobre "La Plataforma per la Llengua Baix Llobregat celebra el Dia Mundial de la Poesia amb dos recitals poeticomusicals"

| Baix Llobregat - Esparreguera

La Plataforma per la Llengua Baix Llobregat, que ja va participar l'any passat en el certamen Edurecerca dels Serveis Territorials d'Ensenyament de la comarca amb el lliurament del primer Premi a la Qualitat Lingüística, ha ampliat aquest any la modalitat de premis i n'ha creat un de nou per als treballs de recerca dels instituts de Batxillerat que tractin temes de llengua o literatura relacionats amb la comarca. Més informació sobre "La Plataforma per la Llengua Baix Llobregat participa en la 7a edició dels premis Edurecerca del Baix Llobregat"

| Baix Llobregat - Esparreguera

Entre el 28 de desembre de 2018 i el 4 de gener de 2019, la territorial del Baix Llobregat ha participat a l'esdeveniment Fira Juga, organitzat per l'Esplai Pingüí, fent-se càrrec de l'espai de jocs i contes en català Més informació sobre "La Plataforma per la Llengua col·labora un any més a la Ludoteca de Nadal de Sant Andreu de la Barca"

| Baix Llobregat - Esparreguera

El 15 de juny va tenir lloc a l'auditori del Palau Falguera de Sant Feliu de Llobregat la 6a edició de l'Edurecerca, la iniciativa dels Serveis Territorials del Departament d'Ensenyament al Baix Llobregat que, conjuntament amb diverses entitats de la comarca, premia els treballs de recerca de 2n de batxillerat amb el patrocini de la Diputació de Barcelona, el Consell Comarcal i l'Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat. Més informació sobre "La territorial del Baix Llobregat-Esparreguera lliura el primer Premi a la Qualitat Lingüística en la 6a edició de l’Edurecerca"

| Baix Llobregat - Esparreguera

Dimarts 24 d'abril, a les 18 h, va tenir lloc la 5a edició del concurs Lletra a Lletra d'Esparreguera, a la Biblioteca Municipal L'Ateneu. L'acte es va emmarcar dins de la 8a Setmana de la Llengua Catalana al municipi i va aplegar una quarantena de participants. Més informació sobre "Una quarantena de participants en la 5a edició del concurs Lletra a Lletra d’Esparreguera"

12a edició del Dictat Català d’Esparreguera

La 12a edició del Dictat Català d'Esparreguera va tenir lloc el passat 4 d'abril a la Sala d'Actes de la Biblioteca Municipal L'Ateneu. Va ser un acte emmarcat en la 8a Setmana de la Llengua d'Esparreguera i organitzat per la Regidoria de Política Lingüística de l'Ajuntament d'Esparreguera i el Servei de Català del Consorci per la Normalització lingüística i va comptar amb la col·laboració de la territorial del Baix Llobregat de la Plataforma per la Llengua. Més informació sobre "12a edició del Dictat Català d’Esparreguera"