Mostrant de 1 a 10 de 94 entrades disponibles RSS

| Baix Llobregat

El 24 d'abril, a les 18 h, ha tingut lloc a la Biblioteca Municipal L'Ateneu la 6a edició del concurs Lletra a Lletra d'Esparreguera adreçat als joves d'Educació Secundària Obligatòria dels instituts de la vila. Més informació sobre "Una cinquantena de joves d’entre 1r i 4t d’ESO participen en la 6a edició del concurs Lletra a Lletra d’Esparreguera"

| Baix Llobregat

El 21 de març és el Dia Mundial de la Poesia i la Plataforma per la Llengua Baix Llobregat s'afegirà als actes de celebració d'aquesta diada, que enguany arriba als 20 anys, i ho fa organitzant dos recitals poeticomusicals a la comarca a càrrec de la molinenca Estel Solé (poemes) i de Jordi Busquets (música). Més informació sobre "La Plataforma per la Llengua Baix Llobregat celebra el Dia Mundial de la Poesia amb dos recitals poeticomusicals"

| Baix Llobregat

La Plataforma per la Llengua Baix Llobregat, que ja va participar l'any passat en el certamen Edurecerca dels Serveis Territorials d'Ensenyament de la comarca amb el lliurament del primer Premi a la Qualitat Lingüística, ha ampliat aquest any la modalitat de premis i n'ha creat un de nou per als treballs de recerca dels instituts de Batxillerat que tractin temes de llengua o literatura relacionats amb la comarca. Més informació sobre "La Plataforma per la Llengua Baix Llobregat participa en la 7a edició dels premis Edurecerca del Baix Llobregat"