Mostrant de 1 a 10 de 85 entrades disponibles RSS

| Barcelonès

Col·lapsem un local de la cadena Takumi per reclamar que tingui la carta en català

Una quarantena de voluntaris de Plataforma per la Llengua col·lapsen un local de la cadena Takumi per reclamar que la cadena garanteixi els drets lingüístics dels consumidors

| Barcelonès

Plataforma per la Llengua organitza una conversa entre el professor Gerard Furest i el filòsof i crític cultural Joan Burdeus dijous vinent, 16 de juny, a les 19.30 h a la llibreria Ona Llibres de Gràcia Més informació sobre "Parlem de la situació del català en un món globalitzat, amb Gerard Furest i Joan Burdeus"

| Barcelonès

Diumenge passat, 29 de maig, Plataforma per la Llengua va muntar una paradeta a Badalona per informar sobre les campanyes que l'entitat du a terme en defensa del model d'escola en català Més informació sobre "Participem en la desena Diada de l’Educació Pública de Badalona per defensar el model d’escola en català!"

Celebrem Sant Jordi amb una setmana d’actes pel català

Des del 19 d'abril i fins al dia de Sant Jordi, Plataforma per la Llengua organitza a Barcelona diferents actes per estimular el compromís personal i col·lectiu amb el català

A més, el dia de Sant Jordi l'entitat serà present a Perpinyà, Sabadell, Eivissa, Vila-real, l'Alguer i Barcelona Més informació sobre "Celebrem Sant Jordi amb una setmana d’actes pel català"

| Barcelonès