Mostrant de 1 a 10 de 90 entrades disponibles RSS

| Barcelonès, Catalunya

Reprenem amb novetats els tallers en català a les escoles de Ciutat Meridiana

Entre les novetats d'aquest curs, un nou taller de clown i humor, i la incorporació dels alumnes de l'escola Ciutat Comtal, del barri veí de Vallbona  Més informació sobre "Reprenem amb novetats els tallers en català a les escoles de Ciutat Meridiana"

| Barcelonès, Catalunya

Col·lapsem un local de la cadena Takumi per reclamar que tingui la carta en català

Una quarantena de voluntaris de Plataforma per la Llengua col·lapsen un local de la cadena Takumi per reclamar que la cadena garanteixi els drets lingüístics dels consumidors

| Barcelonès, Catalunya

Plataforma per la Llengua organitza una conversa entre el professor Gerard Furest i el filòsof i crític cultural Joan Burdeus dijous vinent, 16 de juny, a les 19.30 h a la llibreria Ona Llibres de Gràcia Més informació sobre "Parlem de la situació del català en un món globalitzat, amb Gerard Furest i Joan Burdeus"

| Barcelonès, Catalunya

Diumenge passat, 29 de maig, Plataforma per la Llengua va muntar una paradeta a Badalona per informar sobre les campanyes que l'entitat du a terme en defensa del model d'escola en català Més informació sobre "Participem en la desena Diada de l’Educació Pública de Badalona per defensar el model d’escola en català!"

| Barcelonès, Catalunya

El 28 de maig celebrem el 1r Gran Campionat de Scrabble en català de Barcelona a la Lleialtat Santsenca