Mostrant de 1 a 10 de 26 entrades disponibles RSS

| Barcelonès

L'emblemàtica plaça de la Vila de Gràcia es queda petita per acollir els assistents al Dinar per la Llengua

El dinar popular ha comptat amb els parlaments d'Òscar Escuder, president de la Plataforma per la Llengua; Bernat Gasull, membre fundador de l'entitat; i Conxita Güell, voluntària de la territorial de l'entitat al Barcelonès Més informació sobre "Més de 180 persones omplen la plaça del Diamant de Barcelona per celebrar els 25 anys de la Plataforma per la Llengua"

| Barcelonès

Participem en el Mercat de Nadal del Llibre del TR3SC!

La Plataforma per la Llengua Barcelonès participarà el pròxim dia 1 de desembre en el Mercat de Nadal del Llibre del TR3SC a l'Antiga Fàbrica Estrella Damm (situada al carrer Rosselló, 515), durant tot el dia. Un espai de trobada únic per parlar de tu a tu amb els teus escriptors favorits, endur-te els seus llibres signats i gaudir d'oci, xerrades, música i gastronomia. Més informació sobre "Participem en el Mercat de Nadal del Llibre del TR3SC!"