Nòvas

Se mòstra d’ 1 a 10 de 5022 dintradas disponiblas

Plataforma per la Llengua fa una crida a la ciutadania a omplir les projeccions en català d'Avatar: el sentit de l'aigua per demostrar que el català té demanda

L'entitat considera que el Govern de la Generalitat de Catalunya també ha d'incrementar el requisit mínim d'oferta en català a les bases de les subvencions de doblatge Més informació sobre "Cas Avatar: reclamem al Govern de la Generalitat de Catalunya que faci complir la Llei del cinema"

| L'Alguer

Consegnats los premis del Concurs Tísner de Creació de Jocs de Català als alumnes vencidors de l'Alguer

La delegada de Plataforma per la Llengua a l'Alguer, Irene Coghene, i los socis Lalla Barracu, Paolo Dessí i Salvatore Manca han consegnat material escolàstic als alumnes per haver obtengut lo quart lloc al concurs

El Barça de League of Legends ha estat retransmès per primera vegada en català, amb motiu dels partits d'exhibició contra l'Esports Electrònics de Girona i el Dream Makers Lleida, estrelles de la futura competició oficial de LOL en català

El videojoc Endling - Extinction is Forever, de l'empresa barcelonina Herobeat Studios, és el gran guanyador de la primera edició dels Premis SAGA  Més informació sobre "Més de 3.500 persones passen per la Farga de l'Hospitalet en la primera edició de SAGA, saló del 'gaming'"

Maria de Lluc Muñoz, tècnica d'internacional de Plataforma per la Llengua, demana al relator especial de l'ONU per a les Minories, Fernand de Varennes, que intervingui per aturar els discursos de l'odi contra els catalanoparlants i per implicar els estats en la persecució d'aquest delicte Més informació sobre "Denunciem al Fòrum de les Minories de l’ONU la complicitat de l’Estat espanyol amb el discurs de l’odi contra els catalanoparlants"

| Catalunya

Parlem sobre bilingüització en una nova edició del Sant Jordi de Nadal

El grup local Plataforma per la Llengua a Barcelona va participar en una nova edició del Sant Jordi de Nadal de l'Antiga Fàbrica Estrella Damm

L'ONG del català hi va ser tot el cap de setmana i hi va organitzar una xerrada amb el títol "Catalunya és un país bilingüe?", a càrrec dels filòlegs Mireia Galindo, Francesc Bernat i Carles de Rosselló Més informació sobre "Parlem sobre bilingüització en una nova edició del Sant Jordi de Nadal"