Contacta amb nosaltres

Valenciapp
Fes-te'n voluntari

A l'Instagram

• ‼️ Ningú no et pot demanar mai que canvies de llengua. En cap context ni sota cap circumstància.🎉 Hui celebrem el al País Valencià. 🗣 Treballem perquè els drets lingüístics siguen garantits en tots els àmbits. Ara i sempre!
  • 📱 Vols aprendre a utilitzar totes les eines que oferix TikTok?🙋 Acompanya'ns a la I Trobada Tiktokers en valencià, on hi participaran influenciadors com , , o !🗓️ Dissabte 10 de desembre🕕 10.30 h📍 Way CO (Russafa)Inscriu-te ⬇⬇https://trobadatiktokers.org/
  • 📢 La anuncia la nova normativa que regula la competència lingüística per accedir a la funció pública.🗣️ , cap de drets lingüístics de : «Ara també guanyem drets en la sanitat».✅ A rebem amb satisfacció la resolució per l'avanç que suposa en el respecte dels drets lingüístics.❌ Però continuem treballant perquè també s'incloga el personal estatutari de sanitat, una de les majors necessitats que presenta el territori.
  • 🏆 El Miquelet d'Honor que ens atorga ens reforça per continuar la nostra tasca de promoció pel català com a eina de cohesió social. Moltes gràcies! 📸 Han recollit el guardó , president de , i Antoni Royo, delegat de .
Més imatges