Vine a l'acte de lliurament dels VIII Premis Martí Gasull i Roig

Vols assistir a la cerimònia d'entrega dels VIII Premis Martí Gasull i Roig? Demana les localitats per gaudir-la el proper 19 d'abril a les 19 h al Teatre Poliorama de Barcelona. A les 18.30 h s'obriran portes per facilitar l'accés esglaonat al recinte.

Enguany les localitats disponibles estaran reservades només per a socis de la Plataforma per la Llengua amb un màxim d'un acompanyant. Un cop confirmada la disponibilitat, et farem arribar en format digital les invitacions.

Si vols venir amb un acompanyant, serà necessari que facilitis també les seves dades (nom, cognoms, NIF, telèfon i correu electrònic) per al compliment dels protocols marcats per les autoritats sanitàries.

Durant l'acte se seguiran en tot moment els protocols de seguretat i les mesures marcades per les autoritats sanitàries. Serà obligatòria l'ús de màscara, el rentant de mans i el manteniment de la distància de seguretat.

Us hi esperem. Gràcies!

*Els camps són obligatoris

Emplena les dades

Les dades personals que ens faciliteu a través d'aquest formulari seran incorporades a la nostra base de dades i seran tractades de manera confidencial per la PLATAFORMA PER LA LLENGUA.

Així mateix, podrem comunicar-nos amb vós per via electrònica o telefònica, basant-nos en l'interès legítim de PLATAFORMA PER LA LLENGUA, per comunicar-vos informació sobre novetats, activitats, campanyes o actes organitzats per PLATAFORMA PER LA LLENGUA, i altres comunicacions que puguin resultar del vostre interès.

En cap cas cedirem les vostres dades personals a tercers sense el vostre consentiment previ.

El període de conservació de les dades serà el necessari per al manteniment de la relació i un màxim de 5 anys un cop finalitzada.

Durant la vostra relació amb l'entitat, i estrictament per a la gestió de les vostres dades personals, PLATAFORMA PER LA LLENGUA podrà emprar programari per desar-les als EUA. Aquesta transferència està emparada en l'escut de privacitat UE-EUA.

Des de PLATAFORMA PER LA LLENGUA, complim amb totes les garanties legals establertes per a protegir la privacitat de les vostres dades personals.

En qualsevol moment podreu exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició, així com, si escau, el dret de portabilitat i de limitació del tractament, recollits al RGPD (UE) 216/679, dirigint-vos a: carrer de Sant Honorat, 7, principal 1a 08002 de Barcelona o mitjançant correu electrònic a dades@plataforma-llengua.cat.

En qualsevol cas, podreu dirigir-vos a l'autoritat de protecció de dades (www.agpd.es) per iniciar els tràmits oportuns en defensa dels vostres drets.