CatalApp... i viu 100% en català!

La CatalApp és una aplicació elaborada per la Plataforma per la Llengua, una organització no governamental que treballa per promoure la llengua catalana arreu dels territoris de parla catalana.

Si estàs cansat d'anar a restaurants, bars, comerços... i que no t'atenguin en català, la CatalApp és la teva eina! Amb la teva implicació, utilitzant  la CatalApp, pots contribuir a millorar la situació del català a restaurants, comerços, museus, cinemes i tota mena d'establiments.

Com a consumidors, els catalanoparlants tenim dret de ser atesos en la nostra llengua. Segueix-nos a FacebookTwitter i Instagram

Descarrega't la CatalApp!

(Enllaç disponible des dels dispositius mòbils)

Què és?

CatalApp és la nova aplicació mòbil creada per la Plataforma per la Llengua que permetrà millorar la presència de la llengua catalana als establiments comercials i de serveis.

Com funciona?

Cada usuari registrat podrà valorar i comentar l'ús que es fa de la llengua catalana en l'atenció oral, escrita i virtual dels més d'1.500.000 de comerços i establiments geolocalitzats per l'aplicació. El funcionament de la CatalApp és senzill i intuïtiu, i permetrà classificar en un rànquing els comerços que tenen més responsabilitat lingüística i els que en tenen menys.

Com ajuda aquesta nova aplicació a la nostra llengua?

Gràcies a la CatalApp, els consumidors podran saber quins comerços tenen una actitud més responsable amb l'ús del català. A més a més, també servirà per fer coneixedors els establiments amb pitjor valoració de la necessitat de millorar la seva política lingüística.

Com es fan les valoracions?

Per valorar el grau de satisfacció amb el comerç en qüestió, l'usuari ha de registrar-se a la CatalApp i, mitjançant uns emoticones, puntuar de l'1 al 5 l'atenció oral, escrita i virtual. Amb aquestes tres notes, l'aplicació en farà una mitjana i en resultarà la puntuació global d'aquell establiment. L'usuari també podrà afegir-hi comentaris addicionals per ampliar la seva valoració.

Cal registrar-se per utilitzar l'aplicació?

No és necessari registrar-se per gaudir de la CatalApp. Sense tenir un usuari creat, es podran cercar els establiments i conèixer les valoracions. Sí que caldrà identificar-se per puntuar qualsevol establiment.

Com puc incloure-hi el meu establiment?

La CatalApp importa els establiments des de GoogleMaps. Si el teu local no apareix a la CatalApp és perquè necessites registrar-lo a través d'aquest servei. Un cop fet, hauràs d'esperar que realitzem una nova importació per poder visualitzar el teu establiment.

Quan i com me la puc descarregar?

Ja pots descarregar-te-la gratuïtament des de Google Play i AppleStore.

La teva implicació és imprescindible!

Des de la Plataforma per la Llengua ens agradaria comptar amb el teu suport i col·laboració per aconseguir que aquesta nova eina de conscienciació lingüística sigui tot un èxit.

Es tracta d'un nou projecte ambiciós que, entre tots, podrem anar millorant! Si tens suggeriments o comentaris que ens vulguis fer arribar sobre l'ús i funcionament, envia'ns un correu electrònic a catalapp(ELIMINAR)@plataforma-llengua.cat

Aquesta App ha suposat un gran esforç per a l'entitat, també econòmic, en la seva voluntat de voler continuar millorant la situació de la llengua catalana. Ajuda'ns a poder continuar desenvolupant la nostra tasca...

Fes un donatiu!

Vols saber que es mou al voltant de la CatalApp? Coneix el seu blog