Us convidem a veure el documental «L'Alguer: un pentagrama com un carrer» als Cinemes Girona

La Plataforma per la Llengua ofereix entrades gratuïtes per als socis de l'entitat per anar a veure de franc el documental «L'Alguer: un pentagrama com un carrer» als Cinemes Girona.

Omple el següent formulari amb les teves dades i recull la teva entrada a les taquilles del cinema el mateix dia de la projecció indicant el teu nom i cognoms.

*Els camps són obligatoris

Dades personals
A quina sessió vols anar?

«L'Alguer: un pentagrama com un carrer» als Cinemes Girona de Barcelona*

Les dades personals que ens faciliteu a través de l'enviament d'aquesta queixa, consulta o reclamació seran incorporades a la nostra base de dades i seran tractades de manera confidencial amb la finalitat de gestionar la consulta, queixa o reclamació comunicada a PLATAFORMA PER LA LLENGUA i de respondre-hi en els termes i condicions que ens hàgiu indicat.

En cap cas cedirem les vostres dades personals a tercers sense el vostre consentiment previ.

El període de conservació de les dades serà el necessari per a dur a terme la gestió de la consulta, queixa o reclamació, i en tot cas, per un màxim de 5 anys.

Així mateix, us informem que podrem fer tractaments de dades relatius a les consultes, queixes o reclamacions amb finalitats estadístiques i estudis qualitatius. En aquest cas, les vostres dades personals seran dissociades o anonimitzades.

Durant la tramitació de la reclamació, i estrictament per a la gestió de les vostres dades personals, PLATAFORMA PER LA LLENGUA podrà emprar programari per desar-les als EUA. Aquesta transferència està emparada en l'escut de privacitat UE-EUA..

Des de PLATAFORMA PER LA LLENGUA, complim amb totes les garanties legals establertes per a protegir la privacitat de les vostres dades personals.

En qualsevol moment podreu exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició, així com, si escau, el dret de portabilitat i de limitació del tractament, recollits al RGPD (UE) 216/679, dirigint-vos a: carrer de Sant Honorat, 7, principal 1a 08002 de Barcelona o mitjançant correu electrònic a dades@plataforma-llengua.cat.

En qualsevol cas, podreu dirigir-vos a l'autoritat de protecció de dades (www.agpd.es) per iniciar els tràmits oportuns en defensa dels vostres drets.