ValenciApp... i viu 100% en valencià!

La ValenciApp és una aplicació elaborada per la Plataforma per la Llengua, una organització no governamental que treballa per a promoure el català arreu dels territoris de parla catalana.

Si estàs cansat d'anar a restaurants, bars, comerços... i que no t'atenguen en valencià, la ValenciApp és la teua eina! Amb la teua implicació, utilitzant  la ValenciApp, pots contribuir a millorar la situació del valencià a restaurants, comerços, museus, cinemes i tota mena d'establiments.

Com a consumidors, els valencianoparlants tenim dret de ser atesos en la nostra llengua!

Descarrega't la ValenciApp!

(Enllaç disponible des dels dispositius mòbils)

Què és?

ValenciApp és la nova aplicació mòbil creada per la Plataforma per la Llengua que permetrà millorar la presència de la llengua als establiments comercials i de serveis.

Com funciona?

Cada usuari registrat podrà valorar i comentar l'ús que es fa del valencià en l'atenció oral, escrita i virtual dels més d'1.500.000 de comerços i establiments geolocalitzats per l'aplicació. El funcionament de la ValenciApp és senzill i intuïtiu, i permetrà classificar en un rànquing els comerços que tenen més responsabilitat lingüística i els que en tenen menys.

Com ajuda aquesta nova aplicació a la nostra llengua?

Gràcies a la ValenciApp, els consumidors podran saber quins comerços tenen una actitud més responsable amb l'ús del valencià. A més a més, també servirà per a fer coneixedors els establiments amb pitjor valoració de la necessitat de millorar la seua política lingüística.

Com es fan les valoracions?

Per a valorar el grau de satisfacció amb el comerç en qüestió, l'usuari ha de registrar-se a la ValenciApp i, mitjançant unes emoticones, puntuar de l'1 al 5 l'atenció oral, escrita i virtual. Gràcies a aquestes tres notes, l'aplicació en farà una mitjana, que serà la puntuació global d'aquell establiment. L'usuari també podrà afegir-hi comentaris addicionals per a ampliar la seua valoració.

Cal registrar-s'hi per a utilitzar l'aplicació?

No és necessari registrar-s'hi per a gaudir de la ValenciApp. Sense tindre un usuari creat, es podran buscar els establiments i conéixer-ne les valoracions. Sí que caldrà identificar-s'hi per a puntuar qualsevol establiment.

Com puc incloure-hi el meu establiment?

La ValenciApp importa els establiments des de GoogleMaps. Si el teu local no apareix a la ValenciApp és perquè necessites registrar-lo a través d'aquest servei. Una vegada ho hages fet, hauràs d'esperar que fem una nova importació per a poder visualitzar el teu establiment.

Quan i com me la puc descarregar?

Ja pots descarregar-te-la gratuïtament des de Google Play i AppleStore.

La teua implicació és imprescindible!

Des de la Plataforma per la Llengua ens agradaria comptar amb el teu suport i col·laboració per a aconseguir que aquesta nova eina de conscienciació lingüística siga tot un èxit.

Es tracta d'un nou projecte ambiciós que, entre tots, podrem anar millorant! Si tens suggeriments o comentaris que ens vulgues fer arribar sobre l'ús i funcionament de l'aplicació, envia'ns un correu electrònic a valenciapp(ELIMINAR)@plataforma-llengua.cat

Aquesta app ha suposat un gran esforç per a l'entitat, també econòmic, en la seua voluntat de voler continuar millorant la situació de la llengua. Ajuda'ns a poder continuar desenvolupant la nostra tasca.

Fes un donatiu!