Botiga ← Altres articles

El llibre de la Plataforma per la Llengua

Preu: 15 €

Preu soci: 12 €

Enguany, se celebren els 20 anys de la Plataforma per la Llengua. En el marc dels actes de celebració de les dues dècades de l'entitat, l'ONG del català ha publicat el llibre "Plataforma per la Llengua. 20 anys defensant el català", escrit per Francesc Marco, membre de l'Executiva de l'entitat.

El llibre, editat per Base, posa de relleu el paper de l'ONG del català en el procés de normalització lingüística, tot contextualitzant-lo en el moment social i polític que viu el país. L'autor, l'historiador Francesc Marco Palau, ens ofereix una panoràmica del moviment a favor de la llengua catalana des de la transició fins als nostres dies, analitzant la tasca de les institucions, els partits polítics i la societat civil en fer del català la llengua comuna i de cohesió social.

El volum, que compta amb salutació del president de l'ONG del català, Òscar Escuder, i pròleg del filòleg Jordi Manent, repassa també el paper de les institucions catalanes, dels partits polítics i de la societat civil en fer del català la llengua comuna i de cohesió social.

Carme Forcadell detalla a la presentació del llibre que "necessitem la Plataforma, perquè ens recorda els nostres deures com a ciutadans i com a catalans, perquè és la nostra consciència lingüística".

Booktrailer del llibre.

Posa't en contacte amb nosaltres al telèfon 93 321 18 03 o per correu electrònic a info@plataforma-llengua.cat.