Compra per Sant Joan, el cava de tot l'any

El Cava per la llengua és una iniciativa solidària que té com a objectiu promoure el català i desenvolupar campanyes de promoció de la llengua. Els beneficis recaptats amb la venda del cava es destinaran a campanyes nacionals i internacionals de promoció del català.

Comprant dues caixes de 6 ampolles del Cava per la llengua (107,40€), et regalem una altra caixa. Amb aquesta promoció, estalviaràs 2,98 € en el preu de cada ampolla! A més, l'enviament és completament gratuït.

Fes la teva comanda a través d'aquest formulari i te la farem arribar a l'adreça que hi especifiquis. En el cas que siguis al Principat l'enviament t'arribarà abans de 48 h. Si ets de fora del Principat, el rebràs abans de 72 h.

Només podrem garantir que t'arribi la comanda del Cava abans del 24 de juny, Diada dels Països Catalans, si el demanes abans del dia 18 de juny.

Fes la teva comanda:

Les teves dades
Dades d'enviament

Política de privacitat

Les dades personals que ens faciliteu a través de l'enviament d'aquest formulari seran incorporades a la nostra base de dades i seran tractades de manera confidencial amb la finalitat de gestionar la vostra donació a PLATAFORMA PER LA LLENGUA i de respondre-hi en els termes i condicions que ens hagi indicat.

Així mateix, podrem comunicar-nos amb vós per via electrònica o telefònica, basant-nos en l'interès legítim de PLATAFORMA PER LA LLENGUA, per comunicar-vos informació sobre la vostra relació amb la nostra entitat, així com novetats, activitats, campanyes o actes organitzats per PLATAFORMA PER LA LLENGUA, i altres comunicacions que puguin resultar del vostre interès.

En cap cas cedirem les vostres dades personals a tercers sense el vostre consentiment previ.

El període de conservació de les dades serà el necessari per al manteniment de la relació i un màxim de 5 anys un cop finalitzada.

Així mateix, us informem que podrem fer tractaments de dades relatius a les consultes, queixes o reclamacions amb finalitats estadístiques. En aquest cas, les vostres dades personals seran dissociades o anonimitzades.

Durant la vostra relació amb l’entitat, i estrictament per a la gestió de les vostres dades personals, PLATAFORMA PER LA LLENGUA podrà emprar programari per desar-les als EUA. Aquesta transferència està emparada en l’escut de privacitat UE–EUA.

Durant la tramitació de la vostra donació, i estrictament per a la gestió de les vostres dades personals, PLATAFORMA PER LA LLENGUA podrà emprar programari per desar-les als EUA. Aquesta transferència està emparada en l’escut de privacitat UE–EUA.

Des de PLATAFORMA PER LA LLENGUA, complim amb totes les garanties legals establertes per a protegir la privacitat de les vostres dades personals.

En qualsevol moment podreu exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició, així com, si escau, el dret de portabilitat i de limitació del tractament, recollits al RGPD (UE) 216/679, per correu electrònic a dades(ELIMINAR)@plataforma-llengua.cat.

En qualsevol cas, podreu dirigir-vos a l'autoritat de protecció de dades (www.agpd.es) per iniciar els tràmits oportuns en defensa dels vostres drets.