Donatius agendes

La Plataforma per la Llengua posa en marxa una campanya de finançament col·lectiu per aconseguir fer arribar agendes escolars en català a tots els alumnes de les escoles de la Franja de Ponent.

Que els nens i nenes facin servir una eina pedagògica en català, en el seu dia a dia, és una manera necessària i bona de dignificar el català a l'àmbit educatiu de la Franja de Ponent. Normalitzem la situació del català a la Franja amb les Agendes de la Terra, ajuda'ns a aconseguir-ho fent un donatiu!

Quina quantitat vols donar?
x5
Aportant 25 € ens ajudaràs a fer arribar 5 agendes més a les escoles de la Franja
Vols realitzar el donatiu com a…

Recorda que pots deduir el 15% d'aquest donatiu a la declaració de la renda