Paraules de llibertat. Agenda 2018/2019

La Plataforma per la Llengua posa en marxa una campanya de finançament col·lectiu per repartir entre els estudiants adults de valencià l'agenda "Paraules de llibertat" per al curs 2018/2019.

L'agenda té com a objectiu fomentar la lectura en valencià entre els alumnes amb 50 citacions d'autors i autores contemporanis del País Valencià sobre el tema de la llibertat. Per a cada setmana l'agenda publica una citació que glossa el motiu de la llibertat, vista des d'un vessant individual o col·lectiu. Els textos provenen d'obres poètiques Maria Josep Escrivà i Vidal, Vicent Andrés Estellés, Miguel Hernández (que hi apareix traduït al valencià: "tindre la llibertat per niu"), Begonya Mezquita, Begonya Pozo... entre altres. A més, l'agenda de la Plataforma per la Llengua inclou un fragment del capítol «Llibertat», del Diccionari per a ociosos de Joan Fuster.

Igualment s'hi inclou un directori d'ONG que, com la Plataforma per la Llengua, treballen per la normalització lingüística, com ara Acció Cultural, Associació El Tempir o Escola Valenciana, a més d'Acció Ecologista Agró i Intermon Oxfam. L'agenda incorpora també les pàgines per a notes personals, mapes i directori telefònic.

Fes un donatiu i ajuda'ns a fer-ho possible! Com a recompensa, t'obsequiarem amb un exemplar.

Tots els donatius superiors a 10 € rebran l'agenda a domicili de manera gratuïta. Per a donatius inferiors, podreu recollir-la a la seu de València (C/ Les Garrigues 1, 5è, pta. 12) o de Barcelona (C/Sant Honorat 7, principal 1a).

Quina quantitat vols donar?
Aportant 6€. recull la teva agenda de recompensa a la seu de Barcelona o València
Vols realitzar el donatiu com a…

Recorda que pots deduir el 15% d'aquest donatiu a la declaració de la renda

Les teves dades

Política de privacitat

Les dades personals que ens faciliteu a través de l'enviament d'aquest formulari seran incorporades a la nostra base de dades i seran tractades de manera confidencial amb la finalitat de gestionar la vostra donació a PLATAFORMA PER LA LLENGUA i de respondre-hi en els termes i condicions que ens hagi indicat.

Així mateix, podrem comunicar-nos amb vós per via electrònica o telefònica, basant-nos en l'interès legítim de PLATAFORMA PER LA LLENGUA, per comunicar-vos informació sobre la vostra relació amb la nostra entitat, així com novetats, activitats, campanyes o actes organitzats per PLATAFORMA PER LA LLENGUA, i altres comunicacions que puguin resultar del vostre interès.

En cap cas cedirem les vostres dades personals a tercers sense el vostre consentiment previ.

El període de conservació de les dades serà el necessari per al manteniment de la relació i un màxim de 5 anys un cop finalitzada.

Així mateix, us informem que podrem fer tractaments de dades relatius a les consultes, queixes o reclamacions amb finalitats estadístiques. En aquest cas, les vostres dades personals seran dissociades o anonimitzades.

Durant la vostra relació amb l'entitat, i estrictament per a la gestió de les vostres dades personals, PLATAFORMA PER LA LLENGUA podrà emprar programari per desar-les als EUA. Aquesta transferència està emparada en l’escut de privacitat UE–EUA.

Durant la tramitació de la vostra donació, i estrictament per a la gestió de les vostres dades personals, PLATAFORMA PER LA LLENGUA podrà emprar programari per desar-les als EUA. Aquesta transferència està emparada en l'escut de privacitat UE–EUA.

Des de PLATAFORMA PER LA LLENGUA, complim amb totes les garanties legals establertes per a protegir la privacitat de les vostres dades personals.

En qualsevol moment podreu exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició, així com, si escau, el dret de portabilitat i de limitació del tractament, recollits al RGPD (UE) 216/679, per correu electrònic a dades(ELIMINAR)@plataforma-llengua.cat.

En qualsevol cas, podreu dirigir-vos a l'autoritat de protecció de dades (www.agpd.es) per iniciar els tràmits oportuns en defensa dels vostres drets.