Fes-te'n soci!

Benvingut a la Plataforma per la Llengua, l'ONG del català!

A continuació tens el formulari per formalitzar l'alta de soci/sòcia a la nostra entitat.

Els 4 primers camps els has de complimentar amb les dades del soci o sòcia de la Plataforma per la Llengua que t'ha fet arribar la informació i a qui enviarem la capsa regal de FENT PAÍS

*Els camps són obligatoris

Dades del soci o sòcia que t’ha fet arribar la informació

La resta de camps que tens a continuació els has de complimentar amb les teves dades personals i bancàries, indicant l'import anual que vols aportar a l'entitat i la periodicitat de pagament. Recorda que en el cas que facis la declaració de renda a Catalunya, et pots desgravar el 15% del total anual aportat a l'entitat.

Dades personals

Adreça postal

Dades bancàries

Quota i periodicitat de pagament

Quota mensual

Quota trimestral

Quota anual

Indica la quota i la periodicitat de la teva col·laboració.

Per a imports anuals inferiors a 40,00€ (quota mínima de l'entitat), si us plau contacteu amb nosaltres, al 93 321 18 03 o a l'adreça de correu electrònic socis@plataforma-llengua.cat. Moltes gràcies

En acompliment de la LOPD (Llei Orgànica de Protecció de Dades de Caràcter Personal 15/1999 de 13 de desembre), Plataforma per la Llengua - Col·lectiu l'Esbarzer li informa que les seves dades seran incloses en un fitxer manual i automatitzat. Vostè podrà exercir el dret d'accés, rectificació, oposició i cancel·lació de les seves dades, adreçant-se per escrit a Plataforma per la Llengua - Col·lectiu l'Esbarzer, a l'atenció de Protecció de Dades, C/ Sant Pere Més Alt, 2, pral. 2. 08003 Barcelona.