Units per la llengua!

La Plataforma per la Llengua estrena una nova quota familiar. Per a ajudar-nos a seguir creixent i fer que el català esdevingui la llengua comuna i de cohesió social, hem creat una quota anual de 15 € per aquelles persones que s'adhereixin a l'entitat com a familiars d'un soci ja existent.

*Els camps són obligatoris

Dades personals del soci existent
Dades personals familiar 1
Dades personals familiar 2
Dades personals familiar 3
Adreça postal familiar
Quota i periodicitat de pagament

La nova quota familiar és un avantatge que posem a l'abast dels nostres socis per a ajudar-nos a seguir creixent. Beneficiant-te d'aquesta promoció, només hauràs de pagar 15 € a l'any per cada nou membre de la teva família que s'adhereixi a l'entitat

La quota dels nous membres es cobrarà al número de compte del primer soci de la família. Per a qualsevol dubte, contacteu amb l'àrea de socis al telèfon 93 321 18 03 o escriviu un correu electrònic a socis@plataforma-llengua.cat.

Si fas la declaració de renda a Catalunya, podràs desgravar 15% de la teva quota anual.

Com ens has conegut?

Per a qualsevol dubte o incidència, posa't en contacte amb nosaltres a socis@plataforma-llengua.cat

En acompliment de la LOPD (Llei Orgànica de Protecció de Dades de Caràcter Personal 15/1999 de 13 de desembre), Plataforma per la Llengua - Col·lectiu l'Esbarzer li informa que les seves dades seran incloses en un fitxer manual i automatitzat. Vostè podrà exercir el dret d'accés, rectificació, oposició i cancel·lació de les seves dades, adreçant-se per escrit a Plataforma per la Llengua - Col·lectiu l'Esbarzer, a l'atenció de Protecció de Dades, C/ Sant Honorat 7, principal 1a. 08002 Barcelona.

Altres formes de pagament

També podeu fer-vos socis de la següent manera:

• Transferència: IBAN: ES26 2100 0681 0802 0023 4389 - SWIFT/BIC: CAIXAESBBXXX . Recordeu que com a concepte de la transferència heu d'indicar el vostre nom i cognoms.
  • En efectiu, passant per la nostra seu nacional (Carrer Sant Honorat 7, principal 1a. 08002 Barcelona).