Aquesta Diada, uneix-te a l'ONG del català!

Fent-te soci de l'ONG del català contribueixes a fer de la nostra llengua una eina de cohesió social i a estendre-la en tots els àmbits de la nostra vida diària i arreu dels territoris de parla catalana.

A més a més, per fer-te soci de la Plataforma per la Llengua entre el 5 i l'11 de setembre, et regalem la samarreta amb la reproducció de la litografia de Joan Brossa "Volem viure plenament en català".

Gràcies per estimar i defensar la llengua!

*Els camps són obligatoris

Dades personals
Adreça postal
Dades bancàries

Si fas la declaració de renda a Catalunya, podràs desgravar 15% de la teva quota anual.

Quota i periodicitat de pagament

Has escollit la quota reduïda de 40,00€ anuals per a estudiants, persones jubilades o a l'atur o persones que no puguin assumir la quota estàndard de 60,00€ anuals.

Quota Mensual

Quota Trimestral

Quota semestral

Quota Anual

Per a imports inferiors 40,00€ anuals o per a imports diferents dels proposats, dubtes o incidències, contacta amb nosaltres a socis@plataforma-llengua.cat o al telèfon 93 837 874 684

Samarreta

Selecciona les característiques següents per a la teva samarreta "Volem viure plenament en català"

En acompliment de la LOPD (Llei Orgànica de Protecció de Dades de Caràcter Personal 15/1999 de 13 de desembre), Plataforma per la Llengua - Col·lectiu l'Esbarzer li informa que les seves dades seran incloses en un fitxer manual i automatitzat. Vostè podrà exercir el dret d'accés, rectificació, oposició i cancel·lació de les seves dades, adreçant-se per escrit a Plataforma per la Llengua - Col·lectiu l'Esbarzer, a l'atenció de Protecció de Dades, C/ Sant Pere Més Alt, 2, pral. 2. 08003 Barcelona.