Promoció per a socis de la Plataforma per la Llengua

Cada mes, sortegem 2 vals DGUST entre els socis de la Plataforma per la Llengua perquè gaudiu d'una experiència gastroemocional i us endinseu en l'apassionant món de la cervesa artesana i de la seva elaboració. Per participar-hi, omple les dades del següent formulari.

Els guanyadors els farem públics a través de la pàgina web de l'entitat, molta sort!

*Els camps són obligatoris

Dades personals

El dia del sorteig, la Plataforma per la Llengua comunicarem el premi a la persona o persones guanyadores per correu electrònic. En el cas de no rebre resposta, hi contactarem per telèfon. Si en el termini de 24 hores no hem pogut contactar amb les persones premiades, procedirem a assignar el premi a un altre participant. El correu electrònic i el telèfon a través dels quals contactarem amb les persones premiades seran els que ens indiqueu en el formulari de participació, de manera que és important que ens proporcioneu correus i telèfons que ens permetin localitzar-vos fàcilment.

Un tinguem confirmats els guanyadors, la Plataforma per la Llengua ens reservem la possibilitat de fer públics els seus noms a la pàgina web de l'entitat.

La participació en el premi comporta l'acceptació d'aquestes bases de participació.