Puja al tren de la llengua!

Vols practicar català i no tens temps? T'agradaria ajudar a persones que volen millorar el seu català? Tenim la solució perfecta: puja al tren de la llengua!

La Plataforma per la Llengua i Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) presentem un programa per crear parelles lingüístiques als trens d'FGC perquè els viatgers aprofitin l'estona del trajecte per fer d'aprenents i d'ensenyants de català. Una iniciativa que vol promoure l'aprenentatge del català de manera informal i en un moment quotidià del dia com és el trajecte en tren.

A més a més, gràcies a la col·laboració dels establiments Café Café, els participants en el programa podreu gaudir de 10 cafès gratuïts mentre xarreu en català!

No t'hi pensis més, omple el següent formulari i fes-te'n voluntari! Més informació.

Amb el suport de:

*Els camps són obligatoris

Omple els camps següents

M'ofereixo com a*

(Pots escollir més d'una opció)

Les dades personals que ens faciliteu a través d'aquesta butlleta / formulari seran incorporades a la nostra base de dades i seran tractades de manera confidencial amb la finalitat de gestionar la vostra relació com a voluntari o voluntària de PLATAFORMA PER LA LLENGUA.

Així mateix, podrem comunicar-nos amb vós per via electrònica o telefònica, basant-nos en  l'interès legítim de PLATAFORMA PER LA LLENGUA, per comunicar-vos informació sobre la vostra inscripció a la nostra entitat, així com novetats, activitats, campanyes o actes organitzats per PLATAFORMA PER LA LLENGUA, i altres comunicacions que puguin resultar del vostre interès.

En cap cas cedirem les vostres dades personals a tercers sense el vostre consentiment previ.

El període de conservació de les dades serà el necessari per al manteniment de la relació i  un màxim de 5 anys un cop finalitzada.

Durant la vostra relació amb l'entitat, i estrictament per a la gestió de les vostres dades personals, PLATAFORMA PER LA LLENGUA podrà emprar programari per desar-les als EUA. Aquesta transferència està emparada en l'escut de privacitat UE-EUA.

Des de PLATAFORMA PER LA LLENGUA, complim amb totes les garanties legals establertes per a protegir la privacitat de les vostres dades personals.

En qualsevol moment podreu exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició, així com, si escau, el dret de portabilitat i de limitació del tractament, recollits al RGPD (UE) 216/679, dirigint-vos a: carrer de Sant Honorat, 7, principal 1a 08002 de Barcelona o mitjançant correu electrònic a dades@plataforma-llengua.cat.

En qualsevol cas, podreu dirigir-vos a l'autoritat de protecció de dades (www.agpd.es) per iniciar els tràmits oportuns en defensa dels vostres drets.

COMPROMÍS DE CONFIDENCIALITAT DE LA PERSONA VOLUNTÀRIA

El sotasignat, com a voluntari de la nostra entitat, puntualment podrà participar en tot el procediment de tractament de les dades de caràcter personal i es compromet a actuar amb discreció i confidencialitat, obligació que es mantindrà fins i tot després de finalitzada la relació de col·laboració amb la PLATAFORMA PER LA LLENGUA, per tot el que pugui conèixer de l'entitat en la seva situació.

La persona voluntària només tindrà accés a les dades de caràcter personal que siguin imprescindibles per al desenvolupament de les tasques acordades, i en cap cas les farà servir per cap altra finalitat que no sigui l'establerta en el seu acord amb la PLATAFORMA PER LA LLENGUA.

El sotasignat està conforme amb les premisses esmentades als dos apartats anteriors i es compromet a aplicar les mesures de seguretat estipulades per l'Entitat pel que fa al tractament de dades de caràcter personal.