Vine al concert de RUC'N'ROLL a Barcelona!

Vols assistir al concert de RUC'N'ROLL que organitzem al districte de Ciutat Vella de Barcelona i reviure les mítiques i llegendàries cançons del Rock Català amb la participació dels seus protagonistes? Inscriu-te i vine el pròxim dissabte 9 d'octubre a la plaça Reial! Música i molta festa per a tots els públics... Amb el bo i millor del rock català!

• Obrim portes a les 11.30 h
  • El concert comença a les 12 h
  • Músics convidats: Jimmy Piñol i Pemi Rovirosa (LAX'N'BUSTO), Francesc "Cuco" Lisicic i Jaume Soler "Peck" (SOPA DE CABRA) i Jordi Gas (SAU)

ATENCIÓ! Hem superat el límit de seients que podem assignar per a gaudir del concert al recinte previst. De totes maneres, encara pots inscriure't i entraràs a una llista d'espera per a cobrir possibles cancel·lacions d'espectadors amb entrada ja assignada.

*Els camps són obligatoris

Emplena les dades

Les dades personals que ens faciliteu a través d'aquest formulari seran incorporades a la nostra base de dades i seran tractades de manera confidencial per la PLATAFORMA PER LA LLENGUA.

Així mateix, podrem comunicar-nos amb vós per via electrònica o telefònica, basant-nos en l'interès legítim de PLATAFORMA PER LA LLENGUA, per comunicar-vos informació sobre novetats, activitats, campanyes o actes organitzats per PLATAFORMA PER LA LLENGUA, i altres comunicacions que puguin resultar del vostre interès.

En cap cas cedirem les vostres dades personals a tercers sense el vostre consentiment previ.

El període de conservació de les dades serà el necessari per al manteniment de la relació i un màxim de 5 anys un cop finalitzada.

Durant la vostra relació amb l'entitat, i estrictament per a la gestió de les vostres dades personals, PLATAFORMA PER LA LLENGUA podrà emprar programari per desar-les als EUA. Aquesta transferència està emparada en l'escut de privacitat UE-EUA.

Des de PLATAFORMA PER LA LLENGUA, complim amb totes les garanties legals establertes per a protegir la privacitat de les vostres dades personals.

En qualsevol moment podreu exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició, així com, si escau, el dret de portabilitat i de limitació del tractament, recollits al RGPD (UE) 216/679, dirigint-vos a: carrer de Sant Honorat, 7, principal 1a 08002 de Barcelona o mitjançant correu electrònic a dades@plataforma-llengua.cat.

En qualsevol cas, podreu dirigir-vos a l'autoritat de protecció de dades (www.agpd.es) per iniciar els tràmits oportuns en defensa dels vostres drets.