Inscriu-te a la I Jornada "Mitjans de comunicació i llengua a Menorca"

La presència i vitalitat de la llengua catalana en els mitjans de comunicació de l'illa de Menorca és, de fa dècades, irregular i desigual segons els tipus de mitjans, suports i procedència. Així, si bé en els mitjans de comunicació de ràdio i televisió propis de l'illa la llengua catalana ha obtingut quotes de certa normalitat, en el cas dels mitjans de comunicació distribuïts a Menorca però externs a l'illa -en el suport que sigui-, i, sobretot, en el cas dels mitjans de comunicació escrits -paper o digital-, tot i recollir continguts en català, s'hi pot detectar una presència i vitalitat de la llengua pròpia de Menorca molt reduïda. Arran d'aquest panorama, la Plataforma per la Llengua de Menorca organitza la I Jornada de debat "Mitjans de comunicació i llengua a Menorca" (#MitjansMenorca).

El periodista menorquí Bep Joan Casasnovas parlarà amb diferents veus expertes del panorama periodístic menorquí i d'arreu del domini (entre elles, dels diaris Menorca, Segre i Regió 7) per posar sobre la taula la possible solvència i viabilitat d'un mitjà de comunicació de premsa diària en català a Menorca.

Vols assistir a l'acte? Fes la inscripció al formulari que trobaràs aquí sota.

*Els camps són obligatoris

Emplena les dades

**Pots inscriure un màxim de dues persones per registre

Les dades personals que ens faciliteu a través d'aquesta butlleta / formulari d'inscripció seran incorporades a la nostra base de dades i seran tractades de manera confidencial PLATAFORMA PER LA LLENGUA i PLATAFORMA PER LA LLENGUA EUROPA amb la finalitat de dur a terme la vostra inscripció.

Així mateix, podrem comunicar-nos amb vós per via electrònica o telefònica, basant-nos en  l'interès legítim de PLATAFORMA PER LA LLENGUA I PLATAFORMA PER LA LLENGUA EUROPA, per comunicar-vos informació sobre la vostra inscripció a la nostra entitat, així com novetats, activitats, campanyes o actes organitzats per PLATAFORMA PER LA LLENGUA i PLATAFORMA PER LA LLENGUA EUROPA, i altres comunicacions que puguin resultar del vostre interès.

En cap cas cedirem les vostres dades personals a tercers sense el vostre consentiment previ.

El període de conservació de les dades serà el necessari per al manteniment de la relació i un màxim de 5 anys un cop finalitzada.

Durant la vostra relació amb l'entitat, i estrictament per a la gestió de les vostres dades personals, PLATAFORMA PER LA LLENGUA i PLATAFORMA PER LA LLENGUA EUROPA podrà emprar programari per desar-les als EUA. Aquesta transferència està emparada en l'escut de privacitat UE-EUA.

Des de PLATAFORMA PER LA LLENGUA i PLATAFORMA PER LA LLENGUA EUROPA, complim amb totes les garanties legals establertes per a protegir la privacitat de les vostres dades personals.

En qualsevol moment podreu exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició, així com, si escau, el dret de portabilitat i de limitació del tractament, recollits al RGPD (UE) 216/679, dirigint-vos a: carrer de Sant Honorat, 7, principal 1a 08002 de Barcelona o mitjançant correu electrònic a dades@plataforma-llengua.cat.

En qualsevol cas, podreu dirigir-vos a l'autoritat de protecció de dades (www.agpd.es) per iniciar els tràmits oportuns en defensa dels vostres drets.