Ajuda’ns a fer-los realitat!

Grups de reforç lingüístic per a infants i joves d’origen nouvingut

Amb els grups de reforç lingüístic volem reforçar l'ús de la llengua catalana com a llengua vehicular i fer que l'alumnat adquireixi interès per parlar activament i de manera espontània la llengua catalana.

Els grups s'adrecen a alumnes de segon cicle de Primària i primer cicle de l'ESO amb dificultats en l'aprenentatge de la llengua catalana des de tots els vessants: comprensió lectora, competència escrita i oral... L'objectiu és que l'alumnat sigui capaç d'expressar-se plenament en català i que sigui un usuari competent i autònom. D'aquesta manera aconseguirem millorar les seves competències lingüístiques en català, a partir d'una intervenció integral i personalitzada.

En els grups, dinamitzats per un professional, es reforçaran tots els àmbits de l'assignatura de llengua i literatura catalana per tal que l'alumnat pugui seguir amb facilitat  l'aprenentatge curricular, basant-se en una formació per competències. Tot i així, la dinàmica del taller sempre serà orientada a l'ús i a la competència comunicativa, de la manera més entretinguda i lúdica possible.

Amb els vostres donatius fareu possible la creació d'aquest servei i ens ajudareu a promoure el català entre els infants i joves més necessitats. El nostre objectiu és que es puguin crear 10 serveis estables i per tant garantim un mínim de 100 alumnes beneficiaris directes.

7 dies
Aconseguit 8586€ Objectiu 10000€
S'han aconseguit 8586€ d'un total de 10000€.
Quina quantitat vols donar?
Vols realitzar el donatiu com a...

Recorda que pots deduir el 15% d'aquest donatiu a la declaració de la renda.

Les teves dades
Dades de l'empresa

Política de privacitat

Les dades personals que ens faciliteu a través de l'enviament d'aquest formulari seran incorporades a la nostra base de dades i seran tractades de manera confidencial amb la finalitat de gestionar la vostra donació a PLATAFORMA PER LA LLENGUA i de respondre-hi en els termes i condicions que ens hagi indicat.

Així mateix, podrem comunicar-nos amb vós per via electrònica o telefònica, basant-nos en l'interès legítim de PLATAFORMA PER LA LLENGUA, per comunicar-vos informació sobre la vostra relació amb la nostra entitat, així com novetats, activitats, campanyes o actes organitzats per PLATAFORMA PER LA LLENGUA, i altres comunicacions que puguin resultar del vostre interès.

En cap cas cedirem les vostres dades personals a tercers sense el vostre consentiment previ.

El període de conservació de les dades serà el necessari per al manteniment de la relació i un màxim de 5 anys un cop finalitzada.

Així mateix, us informem que podrem fer tractaments de dades relatius a les consultes, queixes o reclamacions amb finalitats estadístiques. En aquest cas, les vostres dades personals seran dissociades o anonimitzades.

Durant la vostra relació amb l'entitat, i estrictament per a la gestió de les vostres dades personals, PLATAFORMA PER LA LLENGUA podrà emprar programari per desar-les als EUA. Aquesta transferència està emparada en l'escut de privacitat UE-EUA.

Durant la tramitació de la vostra donació, i estrictament per a la gestió de les vostres dades personals, PLATAFORMA PER LA LLENGUA podrà emprar programari per desar-les als EUA. Aquesta transferència està emparada en l'escut de privacitat UE-EUA.

Des de PLATAFORMA PER LA LLENGUA, complim amb totes les garanties legals establertes per a protegir la privacitat de les vostres dades personals.

En qualsevol moment podreu exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició, així com, si escau, el dret de portabilitat i de limitació del tractament, recollits al RGPD (UE) 216/679, per correu electrònic a dades@plataforma-llengua.cat.

En qualsevol cas, podreu dirigir-vos a l'autoritat de protecció de dades (www.agpd.es) per iniciar els tràmits oportuns en defensa dels vostres drets.