Ajuda’ns a defensar i promoure el català!

Difusió d’exemplars de la guia "BCN off track", la guia turística alternativa de Barcelona

La guia BCN off track, creada per la Plataforma per la Llengua, està adreçada als turistes i posa l'èmfasi a mostrar la nostra realitat lingüística i cultural a totes les persones que venen a visitar la nostra ciutat i el nostre país.

La guia se centra en els barris de Sants, Gràcia, Sant Andreu, la Barceloneta i el Born sud, la Dreta de l'Eixample i la Sagrada Família, i pretén mostrar una Barcelona no convencional. BCN off track té la finalitat d'apropar els visitants a la població local i autòctona.

Aquest material té com a objectiu principal acostar el català als estrangers que visiten la ciutat i facilitar-los l'accés a recursos relacionats amb el coneixement i l'aprenentatge de la llengua. Conté un breu glossari de vocabulari i expressions freqüents de la vida quotidiana per parlar "like a local". També inclou una llista de restaurants i bars freqüentats per la població autòctona on els turistes poden tastar menjar i begudes típics de Catalunya. Els establiments seleccionats han estat escollits per la seva ubicació geogràfica i també per haver rebut puntuacions altes a la CatalApp, fet que demostra que són locals que ofereixen una bona atenció lingüística i són adients per a turistes que volen experimentar el fet de viure com un barceloní durant uns dies.

Amb cada donatiu de només 5 € podreu fer arribar la guia impresa a 5 visitants nous de la ciutat. El nostre objectiu és arribar al màxim nombre de turistes possible d'entre els 8 milions que rep Barcelona anualment perquè puguin disposar de la guia i gaudir-ne. Cada turista que s'informa amb la BCN off track entra en una relació molt més profunda amb la llengua i la cultura catalanes que fent-ho amb altres materials.

El teu donatiu serà de
Vols realitzar el donatiu com a...

Recorda que pots deduir el 15% d'aquest donatiu a la declaració de la renda.

Les teves dades
Dades de l'empresa

Política de privacitat

Les dades personals que ens faciliteu a través de l'enviament d'aquest formulari seran incorporades a la nostra base de dades i seran tractades de manera confidencial amb la finalitat de gestionar la vostra donació a PLATAFORMA PER LA LLENGUA i de respondre-hi en els termes i condicions que ens hagi indicat.

Així mateix, podrem comunicar-nos amb vós per via electrònica o telefònica, basant-nos en l'interès legítim de PLATAFORMA PER LA LLENGUA, per comunicar-vos informació sobre la vostra relació amb la nostra entitat, així com novetats, activitats, campanyes o actes organitzats per PLATAFORMA PER LA LLENGUA, i altres comunicacions que puguin resultar del vostre interès.

En cap cas cedirem les vostres dades personals a tercers sense el vostre consentiment previ.

El període de conservació de les dades serà el necessari per al manteniment de la relació i un màxim de 5 anys un cop finalitzada.

Així mateix, us informem que podrem fer tractaments de dades relatius a les consultes, queixes o reclamacions amb finalitats estadístiques. En aquest cas, les vostres dades personals seran dissociades o anonimitzades.

Durant la vostra relació amb l'entitat, i estrictament per a la gestió de les vostres dades personals, PLATAFORMA PER LA LLENGUA podrà emprar programari per desar-les als EUA. Aquesta transferència està emparada en l'escut de privacitat UE-EUA.

Durant la tramitació de la vostra donació, i estrictament per a la gestió de les vostres dades personals, PLATAFORMA PER LA LLENGUA podrà emprar programari per desar-les als EUA. Aquesta transferència està emparada en l'escut de privacitat UE-EUA.

Des de PLATAFORMA PER LA LLENGUA, complim amb totes les garanties legals establertes per a protegir la privacitat de les vostres dades personals.

En qualsevol moment podreu exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició, així com, si escau, el dret de portabilitat i de limitació del tractament, recollits al RGPD (UE) 216/679, per correu electrònic a dades@plataforma-llengua.cat.

En qualsevol cas, podreu dirigir-vos a l'autoritat de protecció de dades (www.agpd.es) per iniciar els tràmits oportuns en defensa dels vostres drets.