Ajuda’ns a fer-los realitat!

Denunciem El Mundo

El passat 2 de desembre, El Mundo va publicar un article en què acusa directament de filoterrorista la Plataforma per la Llengua, i per tant, els seus més de 18.000 socis. I això no pot quedar així.

"Libre albedrío para los que incitan a matar guardias civiles y se mofan de las víctimes del terrorismo, ese es el ideario de la Plataforma per la Llengua". Aquesta afirmació, entre d'altres que inclou l'article, és un insult i una calúmnia inacceptables cap a la nostra entitat i els seus més de 18.000 socis. En els 25 anys que fa que existim hem rebut molts atacs, també des dels mitjans, i no és el primer cop que El Mundo tergiversa informació a l'hora de parlar de nosaltres. Però no permetrem que se'ns acusi de donar suport al terrorisme i d'humiliar les víctimes del terrorisme. Ja n'hi ha prou. El Mundo ha creuat una línia vermella, i ho ha fet fora de la secció d'opinió: per tant, és responsable de l'afirmació i la calúmnia.

Ajuda'ns a portar El Mundo als tribunals, i a dir prou als atacs i als insults. La Plataforma per la Llengua porta 25 anys treballant per l'ús social del català, per la cohesió social a través de la llengua, i per defensar els drets lingüístics de tots els ciutadans. No permetrem que ningú insulti d'aquesta manera tots els qui formen part d'aquest projecte.

Demandem El Mundo, i deixem clar que ja n'hi ha prou. Això no pot quedar així!

Si ens voleu seguir ajudant, podeu fer-vos socis de l'ONG del català a través de la web: https://www.plataforma-llengua.cat/col-labora/socis-subscripcio/

54 dies
Aconseguit 19528€ Objectiu 15000€
S'han aconseguit 19528€ d'un total de 15000€.
Quina quantitat vols donar?
Vols realitzar el donatiu com a...

Recorda que pots deduir el 15% d'aquest donatiu a la declaració de la renda.

Les teves dades
Dades de l'empresa

Política de privacitat

Les dades personals que ens faciliteu a través de l'enviament d'aquest formulari seran incorporades a la nostra base de dades i seran tractades de manera confidencial amb la finalitat de gestionar la vostra donació a PLATAFORMA PER LA LLENGUA i de respondre-hi en els termes i condicions que ens hagi indicat.

Així mateix, podrem comunicar-nos amb vós per via electrònica o telefònica, basant-nos en l'interès legítim de PLATAFORMA PER LA LLENGUA, per comunicar-vos informació sobre la vostra relació amb la nostra entitat, així com novetats, activitats, campanyes o actes organitzats per PLATAFORMA PER LA LLENGUA, i altres comunicacions que puguin resultar del vostre interès.

En cap cas cedirem les vostres dades personals a tercers sense el vostre consentiment previ.

El període de conservació de les dades serà el necessari per al manteniment de la relació i un màxim de 5 anys un cop finalitzada.

Així mateix, us informem que podrem fer tractaments de dades relatius a les consultes, queixes o reclamacions amb finalitats estadístiques. En aquest cas, les vostres dades personals seran dissociades o anonimitzades.

Durant la vostra relació amb l'entitat, i estrictament per a la gestió de les vostres dades personals, PLATAFORMA PER LA LLENGUA podrà emprar programari per desar-les als EUA. Aquesta transferència està emparada en l'escut de privacitat UE-EUA.

Durant la tramitació de la vostra donació, i estrictament per a la gestió de les vostres dades personals, PLATAFORMA PER LA LLENGUA podrà emprar programari per desar-les als EUA. Aquesta transferència està emparada en l'escut de privacitat UE-EUA.

Des de PLATAFORMA PER LA LLENGUA, complim amb totes les garanties legals establertes per a protegir la privacitat de les vostres dades personals.

En qualsevol moment podreu exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició, així com, si escau, el dret de portabilitat i de limitació del tractament, recollits al RGPD (UE) 216/679, per correu electrònic a dades@plataforma-llengua.cat.

En qualsevol cas, podreu dirigir-vos a l'autoritat de protecció de dades (www.agpd.es) per iniciar els tràmits oportuns en defensa dels vostres drets.