Ajuda’ns a defensar i promoure el català!

Tallers de rap en escoles i instituts d’arreu del domini lingüístic

Amb els tallers de rap en català volem apropar la llengua catalana als joves i transmetre l'interès per la música en català a partir d'aquest estil musical.

Les sessions de rap es duran a terme en escoles i instituts d'arreu del domini lingüístic de la mà d'algun cantant d'aquest estil musical. La primera part dels tallers és introductòria, es descobreixen i s'analitzen exemples de rap en català i s'observen diferents referents del panorama musical. En la segona part, els nois i les noies escriuen les seves pròpies lletres i acaben rapejant-les sobre una base instrumental, creant així la seva cançó de rap en català. Podeu veure'n alguns exemples al nostre canal de Youtube.

De manera lúdica i amena, els joves treballen aspectes com la creativitat, la capacitat d'improvisació, el treball en equip o el sentit del ritme. Amb els vostres donatius podrem ajudar els joves a apropar-se a aquest estil musical i veure que el català és una llengua atractiva i útil.

Amb cada donatiu de 30 € ens ajudareu a poder realitzar tallers de rap en català gratuïts en aquelles escoles i instituts que ho sol·licitin.

El teu donatiu serà de
Vols realitzar el donatiu com a...

Recorda que pots deduir el 15% d'aquest donatiu a la declaració de la renda.

Les teves dades
Dades de l'empresa

Política de privacitat

Les dades personals que ens faciliteu a través de l'enviament d'aquest formulari seran incorporades a la nostra base de dades i seran tractades de manera confidencial amb la finalitat de gestionar la vostra donació a PLATAFORMA PER LA LLENGUA i de respondre-hi en els termes i condicions que ens hagi indicat.

Així mateix, podrem comunicar-nos amb vós per via electrònica o telefònica, basant-nos en l'interès legítim de PLATAFORMA PER LA LLENGUA, per comunicar-vos informació sobre la vostra relació amb la nostra entitat, així com novetats, activitats, campanyes o actes organitzats per PLATAFORMA PER LA LLENGUA, i altres comunicacions que puguin resultar del vostre interès.

En cap cas cedirem les vostres dades personals a tercers sense el vostre consentiment previ.

El període de conservació de les dades serà el necessari per al manteniment de la relació i un màxim de 5 anys un cop finalitzada.

Així mateix, us informem que podrem fer tractaments de dades relatius a les consultes, queixes o reclamacions amb finalitats estadístiques. En aquest cas, les vostres dades personals seran dissociades o anonimitzades.

Durant la vostra relació amb l'entitat, i estrictament per a la gestió de les vostres dades personals, PLATAFORMA PER LA LLENGUA podrà emprar programari per desar-les als EUA. Aquesta transferència està emparada en l'escut de privacitat UE-EUA.

Durant la tramitació de la vostra donació, i estrictament per a la gestió de les vostres dades personals, PLATAFORMA PER LA LLENGUA podrà emprar programari per desar-les als EUA. Aquesta transferència està emparada en l'escut de privacitat UE-EUA.

Des de PLATAFORMA PER LA LLENGUA, complim amb totes les garanties legals establertes per a protegir la privacitat de les vostres dades personals.

En qualsevol moment podreu exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició, així com, si escau, el dret de portabilitat i de limitació del tractament, recollits al RGPD (UE) 216/679, per correu electrònic a dades@plataforma-llengua.cat.

En qualsevol cas, podreu dirigir-vos a l'autoritat de protecció de dades (www.agpd.es) per iniciar els tràmits oportuns en defensa dels vostres drets.