Qui èm?

Era "Plataforma per la Llengua" ei ua organizacion non governamentau que trabalhe entà promòir era lengua catalana coma estrument de coesion sociau. Trabalham enes diferenti territòris de parlar catalan e en tot partir d'ua perspectiva transversau en encastre socioeconomic e audiovisuau, ena acuelhuda lingüistica as nauvenguts, enes universitats e ena educacion e enes administracions, entre d'auti encastres d'accion.

Es capitades artenhudes a compdar de 1993 mos an portat reconeishences coma eth Prèmi Nacionau de Cultura 2008 ara Projeccion Sociau dera Lengua Catalana, autrejat pera Generalitat de Catalonha.

Delegacions territoriaus

Era "Plataforma per la Llengua" compde damb delegacions territoriaus pertot er airau lingüistic catalan: en Maresme, en Vallés Occidentau e Orientau, en Empordan, en Tarragonés e es diferenti endrets deth País Valencian.

Estudis, publicacions, documents i informes

La Plataforma per la Llengua disposa d'una àmplia experiència en la realització d'estudis sobre l'ús del català en diversos àmbits de la societat: el món empresarial, el cinema, la retolació de la toponímia en les carreteres o l'acollida lingüística als col·lectius de persones immigrades. Consulteu els nostres estudis, documents i publicacions.

Estruments e recorsi

Era "Plataforma per la Llengua" aufrís ua seguida d'estruments e recorsi gratuïts qu'an coma principau objectiu trabalhar en usatge sociau deth catalan en encastres especifics. Es estruments qu'aufrim son es següents: Donades sociolingüistiques, Documents notariaus, Ligams, Estudis e publicacions, Triptics e auti huelhetons desplegables, Pegasolets, Exposicions virtuaus, Estruments audiovisuaus.