Subscripció gratuïta mensual al setmanari El Temps per als socis i col·laboradors de la Plataforma per la Llengua!

Amb motiu del seu 30è aniversari, el setmanari El Temps ofereix una promoció molt especial per als socis i col·laboradors de la Plataforma per la Llengua: només per ser socis i col·laboradors de l'ONG del català, podeu optar a una subscripció temporal gratuïta a l'edició en paper i/o digital del setmanari. El soci o col·laborador que s'aculli a aquesta promoció podrà rebre el setmanari en format paper un cop per setmana al seu domicili. Acolliu-vos a l'oferta ara en aquest enllaç!

Els socis i col·laboradors interessats en aquesta promoció podeu fer efectiva la subscripció a través d'aquest enllaç o també adreçar-vos directament al setmanari a través del correu electrònic eltemps@eltemps.cat o bé telefònicament al 93 238 42 62 i especificar que voleu acollir-vos a la promoció de la Plataforma per la Llengua.

El Temps és un setmanari d'informació general editat en català des de 1984. Compta amb redaccions fixes a Barcelona, València i Palma.

Per a més informació, podeu entrar a: www.eltemps.cat

• Google+