Cinema i exposicions al Maresme

La Plataforma per la Llengua Maresme us proposa cinema en català i una exposició sobre Joan Amades per aquest mes de desembre.

• Exposició "Joan Amades, el folklorista polifacètic"

Del 4 al 18 de desembre, podeu visitar l'exposició "Joan Amades, el folklorista polifacètic" a l'Institut Tres Turons d'Arenys de Mar.

• Cinema: "Operació Cacauet" a Canet de Mar

El dissabte 12 de desembre, a les 5 de la tarda al Centre Parroquial (C. Eusebi Golart, 16), oferirem la projecció de la pel·lícula infantil d'animació "Operació Cacauet". La projecció queda emmarcada dintre del CINC, un cicle de cinema infantil en català que es porta a terme a més de quaranta poblacions catalanes i que és una iniciativa de la Direcció General de Política Lingüística del Departament de Cultura per fer créixer l'oferta i el consum de cinema infantil en català. L'entrada és gratuïta.

• Cinema: "Astèrix. La residència dels déus" a Canet de Mar

El dissabte 16 de gener, a les 5 de la tarda al Centre Parroquial (C. Eusebi Golart, 16), lus oferirem la projecció de la pel·lícula infantil d'animació "Astèrix. La residència dels déus". La projecció d'aquesta pel·lícula també s'emmarca dins el cicle de cinema infantil CINC. L'entrada és gratuïta.

• Google+