Aprofita el preu reduït per als socis de la Plataforma per la Llengua en l'alta de subscripció al Club TR3SC

Gràcies a l'acord de col·laboració entre La Plataforma per la Llengua i el Club TR3SC, els socis i sòcies de l'entitat podeu gaudir d'un preu reduït en els carnets: 26,00€ per a la modalitat BÀSIC i 43,00€ per a la modalitat PREMIUM. Per aconseguir aquest preu especial, doneu-vos d'alta com a soci del Club TR3SC a partir d'aquest formulari.

El Club TR3SC ofereix informació, avantatges i propostes exclusives en teatre, concerts, cinema, òpera, llibres, espais... de tot Catalunya. Els avantatges poden ser descomptes permanents, puntuals d'última hora, sortejos i activitats exclusives o trobades amb artistes, entre d'altres.

Pots consultar tota la informació del Club al seu web: http://www.tresc.cat/

Esperem que puguis aprofitar aquesta oferta i també la resta d'avantatges i promocions de què pots gaudir com a soci de l'entitat i que pots consultar en aquest enllaç.

• Google+