En Jordi Sirvent, guanyador de l'estada a Perpinyà!

La Plataforma per la Llengua premia cada mes, amb un regal diferent, la fotografia amb el missatge a favor de la llengua catalana més votada a través del web de la campanya Dóna la teva veu pel català.

Amb 708 vots, la veu pel català d'en Jordi Sirvent ha estat la guanyadora de l'estada a Perpinyà per a dues persones. L'estada inclou el viatge en tren d'anada i tornada, dues nits d'hotel i dos àpats a la capital de la Catalunya Nord. Desitgem que gaudiu d'aquesta escapada!

Aquest mes de setembre, participant en el concurs Dóna la teva veu pel català, pots aconsegueix dues entrades per Tempesta Esvaïda, l'espectacle de cloenda de la Fira Mediterrània de Manresa que se celebrarà el diumenge 9 d'octubre a les 19h. Es tracta d'una obra de Joaquim Serra, un dels principals compositors catalans de la primera meitat del segle XX, amb text de l'escriptora Carme Montoriol, personatge fascinant i de gran erudició. Una comèdia lírica en tres actes escrita per a orquestra, cor i solistes, que es va estrenar fa 80 anys amb èxit de crítica i públic i que farà de cloenda de la Fira Mediterrània d'enguany, al Teatre Kursaal de Manresa.

Fes que la teva imatge sigui la més votada del mes de setembre i les entrades seran teves! Participar en el concurs és molt senzill:

1. Entra al web https://www.plataforma-llengua.cat/10000-socis/

2. Penja la teva fotografia amb un missatge explicant per què estimes i defenses el català o comparteix-la a les xarxes socials amb l'etiqueta #10000veus

3. Aconsegueix molts vots!

• Google+