Not铆cies ← Altres not铆cies

Promoci贸 de FilminCAT per als socis de la Plataforma per la Llengua

L'ONG del catal脿 ha arribat a un acord de col·laboraci贸 amb FilminCAT, la primera plataforma digital de cinema i s猫ries de televisi贸 铆ntegrament en catal脿, per a oferir avantatges en l'alta dels seus serveis als socis de l'entitat.

A partir d'avui, els socis de la Plataforma per la Llengua podreu gaudir de dos mesos de subscripci贸 en aquesta nova plataforma digital de cinema i s猫ries de televisi贸 en catal脿, FilminCat, al preu d'un mes!

Gr脿cies a FilminCat, els catalanoparlants podrem gaudir de les millors pel·l铆cules i s猫ries de televisi贸 a trav茅s d'aquesta plataforma de continguts digitals que va sortir al mercat a principis del mes de juny. FilminCat cobrir脿 aix铆 una demana que hi havia al mercat i que cap altra plataforma, com Netflix, HBO ..., ha sabut cobrir, tot menyspreant els drets ling眉铆stics d'aquells clients que volen consumir continguts audiovisuals en la seva llengua.

Per a beneficiar-te de la promoci贸, entra a aquest web i registra-t'hi ara mateix! La promoci贸 茅s limitada als mil primers socis.

• Google+