Gaudeix d’un 10% de descompte a la llibreria Ona

La Plataforma per la Llengua i la llibreria Ona tenen un acord de col·laboració gràcies al qual tots els socis de la Plataforma per la Llengua podreu gaudir d'un descompte del 10% en les vostres compres a la llibreria.

Ona inaugura un nou espai al carrer Pau Claris de Barcelona. A partir del dilluns 25 de maig obrirà les portes al nou local i la llibreria del carrer Gran de Gràcia 217 seguirà funcionant al 100%.

La llibreria Ona és un espai amb una calidesa diferencial que des de la seva obertura ha apostat per la difusió de la llengua i la cultura catalana, amb una especial atenció a la divulgació de la poesia en català. També hi podreu trobar un important fons de llibres descatalogats, una secció de noves oportunitats i de música, entre d'altres. A més, la llibreria Ona acollirà presentacions de llibres, trobades de parelles lingüístiques, tallers, cursos, exposicions d'art temporals i recitals de poesia. Anima't a anar-hi!

Presentant el carnet de soci de la Plataforma per la Llengua a la botiga física podreu gaudir del descompte sobre el total de la vostra compra.

• Google+