Not铆cies ← Altres not铆cies

Gaudeix d鈥檜n 10% de descompte a la llibreria Ona

La Plataforma per la Llengua i la llibreria Ona hem arribat a un acord de col·laboraci贸 gr脿cies al qual tots els socis de la Plataforma per la Llengua podreu gaudir d'un descompte del 10% en les vostres compres a la llibreria.

La llibreria Ona 茅s un espai amb una calidesa diferencial, al carrer Gran de Gr脿cia, que des de la seva obertura ha apostat per la difusi贸 de la llengua i la cultura catalana, amb una especial atenci贸 a la divulgaci贸 de la poesia en catal脿. Tamb茅 hi podreu trobar un important fons de llibres descatalogats, una secci贸 de noves oportunitats i de m煤sica, entre d'altres. A m茅s, la llibreria Ona acull presentacions de llibres, tallers de lectures i recitals de poesia.

Des d'avui mateix, presentant el carnet de soci de la Plataforma per la Llengua, podreu gaudir del descompte sobre el total de la vostra compra, tant a la botiga f铆sica com en l铆nia. En el cas que la compra sigui en l铆nia, ens haur脿s de demanar el codi de descompte a l'adre莽a electr貌nica de socis@plataforma-llengua.cat, el qual necessitar脿s per omplir el formulari i gaudir del descompte.

Per a m茅s informaci贸 de la Llibreria Ona, accedeix al seu lloc web.

• Google+