Sortegem 5 entrades dobles per gaudir del monòleg La Vanitat

Ets soci de la Plataforma per la Llengua? No deixis escapar aquesta oportunitat i ves de franc a veure La Vanitat el 27 d'abril a les 22 h a l'Almeria Teatre.

La Plataforma per la Llengua sortejarà entre els socis de l'ONG del català cinc entrades dobles per gaudir del monòleg d'humor La Vanitat. L'intèrpret,  Àngel Miralles, pretén fer reflexionar el públic, a través de la ironia, sobre el model social actual basat en el consumisme i sobre la felicitat que ens genera comprar de manera abusiva.

Per a participar en el sorteig només ens heu d'enviar un correu electrònic a promocions@plataforma-llengua.cat amb l'assumpte "La Vanitat" i indicar-hi el vostre nom, cognoms i número de DNI. El 25 d'abril contactarem amb els guanyadors de les entrades i els farem públics a través del web i les xarxes socials. Recordeu que per tal d'identificar-vos a l'entrada del teatre caldrà que presenteu el vostre carnet de soci a taquilla.

Per a més informació sobre el monòleg, podeu consultar el web https://www.tresc.cat/f/65913/la-vanitat/

• Google+