20 % de descompte en l’obra “Maremar,” al Teatre Poliorama

La Plataforma per la Llengua i el Teatre Poliorama et porten una nova promoció! Formar part de l'ONG del català té avantatges: gaudeix d'un descompte del 20 % per a totes les funcions del mes de novembre de l'obra Maremar

Des de l'1 fins al 30 de novembre, els socis de l'ONG del català i, els vostres acompanyants, teniu l'ocasió d'anar a veure el nou espectacle de teatre musical de Dagoll Dagom, 'Maremar'. L'obra està basada en Pèricles, Príncep de Tir, de William Shakespeare, i compta amb música i lletres inspirades en les cançons de Lluís Llach.

Per poder aconseguir el descompte, els socis de la Plataforma per la Llengua disposeu de 2 opcions:

1. Enviar un correu a promocions@plataforma-llengua.cat o trucar al 93 321 18 03 i demanar per l'àrea d'atenció al soci, des d'on facilitarem el codi promocional per a la compra de les entrades en línia. Un cop aconseguit el codi, cliqueu al següent enllaç: https://www.teatrepoliorama.com/ca/programacio/c/107_maremar.html. Aquest codi s'haurà d'introduir i validar després de seleccionar la localitat de la teva entrada, just en el segon pas del procés de compra, abans de fer-ne el pagament.

2. Presentar a taquilla el carnet de soci de l 'ONG del català, i aleshores t'aplicaran el descompte del 20 %.

• Google+