FilminCAT: cinema i sèries quan vulguis, on vulguis i, sobretot, en català

Ets cinèfil o ets més aviat de sèries? Aquesta és la teva promoció! Si ets soci de la Plataforma per la Llengua, FilminCAT t'ofereix la subscripció anual per només 60 euros!

FilminCAT es va convertir en la primera plataforma digital de cinema i sèries en català l'any 2017 i no para de créixer, tant en quantitat de socis com en l'oferta. La seva aposta és per a un cinema de qualitat i, per això, entre els seus accionistes destaquen empreses cinematogràfiques com Metropolitan Film Export, Tornasol o Vértigo Films. El seu públic objectiu és el més cinèfil: des dels amants del cinema i les sèries d'actualitat a tots aquells que busquen els millors clàssics, documentals o totes les grans estrenes en català. A més a més, els usuaris que són més de mòbils i tauletes podran gaudir de tota l'oferta del catàleg quan vulguin i on vulguin.

Els socis de la Plataforma podreu gaudir de la subscripció bàsica anual al seu catàleg per només 60 euros l'any (el preu estàndard és de 84 €). Aquesta subscripció inclou totes les sèries, més de 10.000 títols del setè art, la possibilitat de descarregar-te les teves sèries preferides i veure-les quan vulguis a l'smartphone o la tauleta, crear llistes personalitzades desant pel·lícules per veure-les més tard, 2 pantalles simultànies i la llibertat de poder cancel·lar la subscripció quan vulguis. No deixis escapar aquesta oportunitat!

Per poder gaudir de la subscripció com a soci només cal que enviïs un correu a promocions@plataforma-llengua.cat o bé que truquis al 93 321 18 03 i demanis per l'àrea d'atenció al soci, des d'on t'indicarem els passos a seguir per poder donar-te d'alta.

Tingueu en compte que la promoció és vàlida des del 16 d'abril fins al 16 de juny. No la deixeu escapar!

• Google+