Pageson ofereix 50 cupons prèmium a empreses sòcies de la Plataforma per la Llengua

Si ets una empresa venedora sòcia de la Plataforma per la Llengua no deixis escapar l'oportunitat de guanyar un dels 50 cupons de Pageson valorats en 500 €!

Pageson és una plataforma de venda de productes de proximitat en línia en català, que potencia el comerç de proximitat i ajuda petits i mitjans comerços a posicionar-se digitalment amb més igualtat respecte als més grans. A través d'aquesta plataforma, l'usuari pot comprar directament al venedor.

A la Plataforma per la Llengua donem suport a la iniciativa de Pageson, que impulsa el comerç de proximitat, responsable i digitalitalitzat, oferint 50 cupons amb els quals els venedors podreu crear la vostra pròpia botiga online i prèmium.

Amb el cupó activareu un dels paquets prèmium de la plataforma on podreu crear la vostra pròpia botiga online, posar 10 productes a la venda, 3 d'ells destacar-los a la pàgina principal de Pageson i també ser promocionats a totes les seves xarxes socials.

Cada cupó romandrà actiu durant un mes des de l'inici de l'activació, un cop finalitzat el temps es pot renovar el servei prèmium a Pageson i escollir un nou paquet o bé seguir des de la modalitat gratuïta que s'activarà per defecte, on es podrà seguir gaudint de les prestacions que ofereix la plataforma amb 3 productes actius i a la venda.

Cada venedor registrat sols podrà fer servir una vegada el cupó que estem anunciat, donant l'oportunitat a 50 venedors de crear la seva botiga online.

Per aconseguir el cupó, els socis de la Plataforma per la Llengua heu d'enviar un correu a promocions@plataforma-llengua.cat o bé trucar al 93 321 18 03 i demanar per l'àrea d'atenció al soci, i us indicarem els passos que heu de seguir.

Les sol·licituds s'atendran per ordre d'arribada i fins a esgotar el número de cupons de què disposem.

• Google+