Vine al cinema a la fresca del barri del Molí de Vent de Vilanova i la Geltrú

Plataforma per la Llengua Vilanova i la Geltrú organitza una projecció de cinema a la fresca en català el diumenge 28 d'agost a les 22 h als Jardins del Molí de Vent

L'ONG del català portarà enguany una segona sessió del cicle CinemaCAT a la Fresca a Vilanova i la Geltrú. El diumenge 28 d'agost, a les 22 h, els veïns del barri del Molí de Vent i la resta de vilanovins podran gaudir d'una sessió de cinema a la fresca dins la programació de la festa major del barri. La projecció, organitzada per Plataforma per la Llengua en col·laboració amb l'associació de veïns, tindrà lloc als Jardins del Molí de Vent.

La pel·lícula que es projectarà serà El nadó en cap: negocis de família, del director estatunidenc Tom McGrath. Aquest film és una seqüela de la pel·lícula El nadó en cap i explica la història dels germans Templeton, que ja eren protagonistes de la primera entrega, quan han arribat a l'adultesa i s'han distanciat l'un de l'altre. En aquesta situació, un nou nadó en cap està a punt d'inspirar-los un nou negoci de família.

Us esperem el diumenge 28 d'agost als Jardins del Molí de Vent de Vilanova i la Geltrú per gaudir de cinema en la nostra llengua!