Mostrant de 1 a 10 de 161 entrades disponibles RSS

| Vallès Occidental

El Fabra Fòrum, que organitza la Fundació Vincle amb la col·laboració de la Plataforma per la Llengua, es realitzarà durant el mes de novembre i desembre en diferents poblacions, i té com a objectiu posar en valor la figura i trajectòria del filòleg Pompeu Fabra. Més informació sobre "La territorial del Vallès Occidental porta el Fabra Fòrum a Sabadell de la mà de la Fundació Vincle"

La Plataforma per la Llengua posa en marxa el projecte aquest curs 2019-2020

Els tallers de foment del català són la proposta guanyadora del procés participatiu Construint Ciutat 2019 de l'Ajuntament de Sabadell Més informació sobre "Engeguem "Construïm ciutat, fem barri" per fomentar el català entre els joves als instituts de Sabadell"

| Vallès Occidental

La Plataforma per la Llengua ha presentat un estudi sobre la vitalitat del català als establiments comercials dels barris del districte 6è

L'entitat valora que "treballar pel català és afavorir la cohesió social" Més informació sobre "Només el 20% dels establiments comercials del districte 6è de Sabadell incorpora plenament el català"

| Vallès Occidental

Amb el teu suport, promovem el comerç en català a Sabadell Sud!

Donar eines als establiments del barri perquè tinguin la retolació, els cartells, etc., en català és un dels objectius principals del Pla d'Actuació Lingüística Integral del districte 6è, una iniciativa de la Plataforma per la Llengua amb el suport del Consorci per a la Normalització Lingüística de Sabadell.  Més informació sobre "Amb el teu suport, promovem el comerç en català a Sabadell Sud!"