Mostrant de 1 a 10 de 218 entrades disponibles RSS

| País Valencià

L'entitat ha presentat un informe sobre la comunicació digital dels ajuntaments que formen part de l'àrea valencianoparlant. En bona part dels casos, els consistoris realitzen les comunicacions al web i les xarxes socials únicament en castellà, obviant l'ús oficial de la llengua pròpia. Més informació sobre "La Plataforma per la Llengua demana als ajuntaments un esforç per comunicar en valencià"

| País Valencià

Per a l'entitat l'existència d'aquest òrgan és prioritària i necessària per a la defensa del valencià com a llengua oficial. Amb aquest recurs s'ha donat resposta a una demanda de la "Asociación por la Defensa del Castellano en la Comunidad Valenciana" que s'oposa a l'organisme depenent de la Generalitat Valenciana. Més informació sobre "Defensem davant la Justícia l’Oficina de Drets Lingüístics de la Generalitat Valenciana"

| País Valencià

La Plataforma per la Llengua recorda a l'Andiamo CF que no es pot negar a acceptar la documentació oficial d'un centre d'ensenyament públic, redactat en valencià, en tractar-se d'una llengua oficial. Per això, la Plataforma per la Llengua ha emès una comunicació al Síndic de Greuges i a l'Oficina de Drets Lingüístics, en comprovar que el club manté reiteradament una actitud bel·ligerant contra la llengua. Més informació sobre "Un club de futbol de Vila-real no accepta la documentació en valencià de l’alumnat escolar"

| País Valencià

Sagunt acull la inauguració de l’exposició “Obre’t al valencià”

La mostra busca conscienciar els valencianoparlants de la necessitat de parlar en valencià amb les persones nouvingudes que no coneixen la llengua. L'acte, que compta amb la col·laboració de l'Ajuntament de Sagunt i de l'Agència de Promoció del Valencià, serà el pròxim dilluns 3 de juliol, a les 18 hores, en el Centre Cultural Mario Monreal. Més informació sobre "Sagunt acull la inauguració de l’exposició “Obre’t al valencià”"

| País Valencià

La innovadora escola d'estiu presenta un ambiciós projecte de música clàssica, moderna i tradicional valenciana que conclourà amb un gran espectacle on col·laboraran artistes i músics de renom. La Plataforma per la Llengua col·labora amb la proposta, en l'aposta de l'entitat per donar conéixer el patrimoni cultural valencià arreu de les comarques. Més informació sobre "Oberta la inscripció a l'escola de música tradicional valenciana 'Emergents' de Xàtiva"

| País Valencià

La segona edició de l'aplec congregarà milers de joves en defensa de la llengua, la cultura i la comarca del Maestrat. En aquesta edició, destaquen les actuacions de Pirat's Sound Sistema, el Diluvi, Hereus i Dani Miquel. Més informació sobre "La Plataforma per la Llengua col·labora amb l'Aplec de Penyagolosa, que tindrà lloc a Vistabella del 15 al 17 de juny"