Mostrant de 1 a 10 de 278 entrades disponibles RSS

Compartim experiències lingüístiques a la Fira del Llibre de València

El passat diumenge 5 de maig es va presentar el llibret Amb tot el dret del món a la Fira del Llibre de València

L'acte, conduït per Francesc Marco, va comptar amb la participació de Vanessa Campos, Teresa Ciges, Vicent Marco i Gemma Sanginés, autors del llibre Més informació sobre "Compartim experiències lingüístiques a la Fira del Llibre de València"

| País Valencià

El diumenge 5 de maig, a les 11.00h, tindrà lloc la presentació del llibret Amb tot el dret del món en l'Espai d'Autors I.

L'acte, conduït per Francesc Marco, comptarà amb la participació de Vanessa Campos, Vicent Marco i Gemma Sanginés, autors del llibre. Més informació sobre "La Plataforma per la Llengua presenta el projecte “Amb tot el dret del món” en la Fira del llibre de València"

| País Valencià

Hui, dia 9 d'abril a les 11.00h, ha tingut lloc la presentació del web sobre drets lingüístics en el Saló de Graus de la Facultat de Dret de la UV.

Acompanyant el material virtual, s'ha presentat un llibret amb experiències personals per a viure plenament en valencià en què han col·laborat diversos professionals. Més informació sobre "La Plataforma per la Llengua presenta el projecte “Amb tot el dret del món” en la Universitat de València"

| País Valencià

La Plataforma per la Llengua ha proposat 36 mesures per la promoció de l'ús del valencià als partits polítics que concorren a les properes eleccions a les Corts Valencianes. Entre les mesures d'àmbit general s'inclouen la proposta de participació en l'Institut Ramon Llull, per tal de promoure internacionalment la llengua, i la creació d'una campanya contra la discriminació lingüística. Més informació sobre "Plataforma per la Llengua presenta 36 propostes pel valencià als partits polítics"