Mostrant de 1 a 10 de 292 entrades disponibles RSS

| País Valencià

La Plataforma per la Llengua ha prestat assistència jurídica a la víctima, Jafet Pinedo, que va denunciar els agents per abús de poder, detenció indeguda, agressions verbals i denúncia falsa. Més informació sobre "Dos policies espanyols reconeixen excés de zel i es disculpen per una discriminació lingüística a un rider d’Elx"

| País Valencià

Un sanitari d’urgències crida «¡Viva España!» quan la pacient parla valencià

El mes de juny, la mare d'Irene G. va avisar una ambulància del servei d'urgències mèdiques 112, a Sant Vicent del Raspeig (Alacantí). Irene va acostar-se als sanitaris per informar-los que havien sigut requerits per sa mare. A la seua situació d'angoixa, es va sumar la demanda del sanitari: «¿Qué dice? Hábleme en castellano». Més informació sobre "Un sanitari d’urgències crida «¡Viva España!» quan la pacient parla valencià"

| País Valencià

Jafet Pinedo ha denunciat els agents per abús de poder, detenció indeguda, agressions verbals i denúncia falsa

El juí als agents, previst per a este matí, no s'ha pogut celebrar per incompareixença dels agents

La Plataforma per la Llengua assessora i dona suport a la víctima Més informació sobre "La Policia Nacional aplica la Llei Mordassa a un rider per adreçar-s’hi en valencià"

| País Valencià

La Plataforma per la Llengua ha demanat oficialment a la Direcció General de Carreteres de l'Estat que la retolació viària de l'autovia de València V-21 s'instal·le en valencià perquè ara apareix, en diversos casos, de forma monolingüe en castellà.  Més informació sobre "La Plataforma per la Llengua demana l’ús del valencià en tots els rètols de l’autovia de València V-21"

| País Valencià

Els 4 anys vinents obren un ventall d'oportunitat perquè el nou Consell i les noves Corts, ja deslligats de les emergències que es trobaren l'any 2015, puguen fer un salt qualitatiu necessari per a fer que al nostre país puguem parlar i viure en valencià, amb la mateixa normalitat que ho podem fer en castellà. Més informació sobre "La Plataforma per la Llengua organitza l’acte “El valencià a la societat: passat, present i futur” el 28 de juny a València"