Mostrant de 1 a 10 de 336 entrades disponibles RSS

| País Valencià

L'entitat demana al govern que es persone com a acusació particular en els procediments en què s'instruïsca la possible vulneració dels drets lingüístics.

La Plataforma per la Llengua està a la disposició de tota la ciutadania i reforça el seu servei de queixes per a atendre les peticions que la justícia impedeix fer a l'ODL. Més informació sobre "Instem les Corts Valencianes a fer una llei que blinde l’Oficina de Drets Lingüístics"

| País Valencià

Durant el període de confinament, el voluntariat de la Plataforma per la Llengua del País Valencià ha apostat per continuar la tasca de comunicació. El nostre treball és fruit de la col·laboració col·lectiva, i per això us animem a participar dijous, 14 de maig, a les 19 hores, en la tercera edició de la trobada virtual que hem anomenat «Cervesa per la llengua», en l'enllaç https://meet.jit.si/CervesaPerLaLlengua Més informació sobre "Participa en la III «Cervesa per la llengua» dijous que ve, 14 de maig, a les 19.00 hores"

Manifest de la Plataforma per la Llengua amb motiu del 25 d'abril