Mostrant de 1 a 10 de 437 entrades disponibles RSS

| País Valencià

L'usuari discriminat se'n va passar al castellà però, tot i això, el doctor li va negar l'assistència sanitària

Plataforma per la Llengua demana a la Conselleria de Sanitat Universal que investigue els fets i prenga mesures Més informació sobre ""Si em parla valencià, ha d'abandonar la consulta": Un metge de l'ambulatori de Quart de Poblet li nega l'atenció mèdica a un pacient"

| País Valencià

[ÀUDIO] Una funcionària de la Diputació d’Alacant vol obligar a parlar en castellà a una treballadora d’un ajuntament

Presentem aportacions perquè s’exigisca el C1 de valencià als funcionaris

Plataforma per la Llengua participa amb 16 aportacions a la fase de Consulta Pública del Decret que reglamentarà els requisits lingüístics dels funcionaris

Reclamem que els cossos de funcionaris vinculats a titulacions universitàries acrediten un nivell C1 de valencià, com passa a Galícia amb el gallec

L'entitat recorda que no només cal garantir els drets lingüístics, sinó també fer del valencià la llengua de l'administració Més informació sobre "Presentem aportacions perquè s’exigisca el C1 de valencià als funcionaris"

| País Valencià

A través d'una pàgina web, tothom qui ho vulga ja pot donar suport a la campanya Més informació sobre "“Ensenyants pel valencià”, una nova campanya per a demanar un impuls de la llengua en tot el sistema educatiu"

| País Valencià

El Ministeri de Transports ha reconegut la discriminació del valencià a la megafonia dels trens entre Tortosa a València després que Plataforma per la Llengua publicara una gravació que ho demostrava

L'executiu espanyol ha justificat l'exclusió il·legal del valencià al·legant que no tots els missatges de megafonia es poden pregravar, però l'àudio aportat com a prova per l'ONG del valencià demostra que tots els missatges són pregravats Més informació sobre "El govern espanyol admet que Renfe exclou el valencià de la megafonia perquè “els trens són vells”"

| País Valencià

Segons la víctima, la treballadora de l'hospital de la Vila Joiosa va criticar el seu dret d'expressar-se en valencià i va justificar que "en oposicions no demanen saber parlar valencià i a mi no em fa falta"

Plataforma per la Llengua ja ha demanat a la Conselleria de Sanitat que investigue els fets i presentarà una reclamació al nou servei IgualaT de la Conselleria d'Igualtat i Vicepresidència Més informació sobre "Una ciutadana denuncia que una zeladora de l’Hospital Marina Baixa l’ha obligada a parlar en castellà: “i damunt ve ací i em parla en valencià!”"