Mostrant de 1 a 10 de 203 entrades disponibles RSS

| País Valencià

L'entitat se suma així a la commemoració de l'Any Pompeu Fabra amb dues activitats de difusió de l'obra del gramàtic, responsable de la codificació de la llengua catalana Més informació sobre "Tornen els «Vermuts Literaris» de Castelló per la Llengua, enguany dedicats a la figura de Pompeu Fabra"

| País Valencià

La marxa, convocada un any més per Acció Cultural del País Valencià (ACPV), homenatjarà Guillem Agulló amb la inauguració d'un passeig al Jardí de Vivers. La Plataforma per la Llengua s'adhereix a la convocatòria per a reivindicar viure plenament en valencià. Més informació sobre "«País Valencià, un país obert»: manifestació el 21 d’abril a València per la diversitat i la pluralitat"

| País Valencià

El festival Nules Sona arriba amb la millor música en valencià

El Diluvi, Candela Roots i Prozak Soup són algunes de les bandes que participaran en el certamen, que tindrà lloc a la localitat de la Plana Baixa els dies 13, 14 i 15 d'abril. A més, s'hi celebrarà la I Trobada de Dolçainers i Tabaleters, amb l'actuació de la Conlloga-Muixeranga de Castelló. Més informació sobre "El festival Nules Sona arriba amb la millor música en valencià"

| País Valencià

La Plataforma per la Llengua del País Valencià ha presentat aquest dimecres la ValenciApp, una innovadora aplicació per a telèfons mòbils que té per objectiu millorar la situació del valencià en el sector de consum i serveis.  Més informació sobre "La Plataforma per la Llengua presenta la ValenciApp, una aplicació per a viure 100% en valencià"

| País Valencià

Pel Decret 6/2002, de 8 de gener, el Consell de la Generalitat Valenciana va aprovar el canvi de denominació del municipi de Guadalest per la seua forma tradicional en valencià: el Castell de Guadalest. També el BOE núm. 68, del 20 de març del 2002, va publicar el Decret de la Generalitat Valenciana, que determinava aquesta recuperació del nom complet i originari d'aquest municipi de la Marina Baixa. Més informació sobre "La Plataforma per la Llengua aconsegueix normalitzar el topònim el Castell de Guadalest en els senyals de trànsit"

| País Valencià

La Plataforma per la Llengua demana al Consell que no faça marxa enrere i que aprove la nova Llei de Funció Pública durant aquesta legislatura. Per a l'entitat, el requisit lingüístic a l'administració pública és imprescindible per a garantir els drets lingüístics dels valencians. Per aquesta raó, l'ONG del valencià sol·licita a les formacions polítiques que donen suport al govern que agilitzen els tràmits parlamentaris per a fer-la efectiva abans que acabe l'any. Més informació sobre "La Plataforma per la Llengua demana voluntat política per a aprovar el requisit lingüístic al País Valencià"

| País Valencià

Manifestació pels drets lingüístics aquest divendres a Bellreguard

La Plataforma per la Llengua demana anul·lar l'ordre de la Delegació del Govern espanyol contra el valencià als senyals de trànsit del municipi. L'entitat considera que el requeriment qüestiona l'oficialitat del valencià, llengua pròpia i majoritària a la localitat de la Safor. Més informació sobre "Manifestació pels drets lingüístics aquest divendres a Bellreguard"