Mostrant de 1 a 10 de 96 entrades disponibles RSS

| Baix Llobregat

El 24 d'abril, a les 18 h, ha tingut lloc a la Biblioteca Municipal L'Ateneu la 6a edició del concurs Lletra a Lletra d'Esparreguera adreçat als joves d'Educació Secundària Obligatòria dels instituts de la vila. Més informació sobre "Una cinquantena de joves d’entre 1r i 4t d’ESO participen en la 6a edició del concurs Lletra a Lletra d’Esparreguera"

| Baix Llobregat

El 21 de març és el Dia Mundial de la Poesia i la Plataforma per la Llengua Baix Llobregat s'afegirà als actes de celebració d'aquesta diada, que enguany arriba als 20 anys, i ho fa organitzant dos recitals poeticomusicals a la comarca a càrrec de la molinenca Estel Solé (poemes) i de Jordi Busquets (música). Més informació sobre "La Plataforma per la Llengua Baix Llobregat celebra el Dia Mundial de la Poesia amb dos recitals poeticomusicals"