Mostrant de 1 a 10 de 99 entrades disponibles RSS

| Baix Llobregat

La territorial del Baix Llobregat ha participat enguany, per primera vegada, en els actes d'arribada de la Flama del Canigó a Esparreguera. Al costat d'altres entitats de la vila, com els Amics del Campanar o els Diables d'Esparreguera, ha pres part en la festa d'arribada de la Flama i en l'encesa dels fanalets. Més informació sobre "La territorial del Baix Llobregat participa en els actes d’arribada de la Flama a Esparreguera"

| Baix Llobregat

El passat 17 de juny es va celebrar a l'auditori Rafael Nebot de l'institut Joaquim Blume d'Esplugues de Llobregat l'acte d'entrega de premis de la 7a edició de l'Edurecerca, una iniciativa dels Serveis Territorials d'Educació del Baix Llobregat que compta amb la col·laboració de més d'una dotzena d'entitats de la comarca. L'acte va comptar amb la presència del Sr. Jordi Gil, Conseller d'Educació en Funcions del Consell Comarcal del Baix Llobregat, i el Sr. Francesc Ballester, director dels Serves Territorials del Departament d'Educació al Baix Llobregat Més informació sobre "La Plataforma per la Llengua Baix Llobregat participa en la 7a edició dels premis Edurecerca"

| Baix Llobregat

El 24 d'abril, a les 18 h, ha tingut lloc a la Biblioteca Municipal L'Ateneu la 6a edició del concurs Lletra a Lletra d'Esparreguera adreçat als joves d'Educació Secundària Obligatòria dels instituts de la vila. Més informació sobre "Una cinquantena de joves d’entre 1r i 4t d’ESO participen en la 6a edició del concurs Lletra a Lletra d’Esparreguera"