Mostrant de 1 a 10 de 137 entrades disponibles RSS

| Baix Llobregat

Una trentena d'estudiants de secundària va posar a prova la seva habilitat per lletrejar paraules en llengua catalana

Entre els guardonats es van repartir premis com tauletes electròniques, lots de llibres, i bosses i samarretes de la Plataforma per la Llengua Més informació sobre "Els alumnes d’Esparreguera lletregen en català a la 7a edició del concurs “Lletra a Lletra”"

Esparreguera celebra el Dia Mundial de la Poesia 2021

| Baix Llobregat

La moció, vinculada a la campanya de la Plataforma per la Llengua "Som 10 milions, som una llengua", afirma la unitat de la llengua catalana i insta els governs i parlaments del domini lingüístic a aturar les accions que en fomenten la fragmentació. Més informació sobre "Gavà s’uneix a la llista de municipis de la comarca que aproven la moció en defensa de la unitat de la llengua"