Mostrant de 1 a 10 de 110 entrades disponibles RSS

| Baix Llobregat

Un any més, la Plataforma per la Llengua Baix Llobregat ha participat en l'esdeveniment que organitza el Servei Local de Català del Municipi amb el suport de l'Ajuntament i el Centre de Normalització Lingüística Ca n'Ametller Més informació sobre "La territorial del Baix Llobregat col·labora en el 5è Dictat Català de Sant Andreu de la Barca"

| Baix Llobregat

El Fabra Fòrum, que organitza la Fundació Vincle amb la col·laboració de la Plataforma per la Llengua, es realitzarà durant el mes de novembre en diferents poblacions i té com a objectiu posar en valor la figura i trajectòria del filòleg Pompeu Fabra. Més informació sobre "La territorial del Baix Llobregat porta el Fabra Fòrum a Olesa de Montserrat de la mà de la Fundació Vincle"

| Baix Llobregat

El pròxim dimarts 29 d'octubre a les 18.30 h a la sala d'actes de la Biblioteca El Molí de Molins de Rei es durà a terme la presentació oficial de la Plataforma per la Llengua i del seu nucli local a la vila. Per complementar l'acte, l'ONG del català ha organitzat la presentació del llibre Manual d'autoajuda per catalanoparlants del martorellenc Andreu González a càrrec del mateix autor. Més informació sobre "El nucli local de Molins de Rei s'estrena amb la presentació del Manual d’autoajuda per a catalanoparlants"