Mostrant de 1 a 10 de 84 entrades disponibles RSS

| Baix Llobregat - Esparreguera

Entre el 28 de desembre de 2018 i el 4 de gener de 2019, la territorial del Baix Llobregat ha participat a l'esdeveniment Fira Juga, organitzat per l'Esplai Pingüí, fent-se càrrec de l'espai de jocs i contes en català Més informació sobre "La Plataforma per la Llengua col·labora un any més a la Ludoteca de Nadal de Sant Andreu de la Barca"

| Baix Llobregat - Esparreguera

El 15 de juny va tenir lloc a l'auditori del Palau Falguera de Sant Feliu de Llobregat la 6a edició de l'Edurecerca, la iniciativa dels Serveis Territorials del Departament d'Ensenyament al Baix Llobregat que, conjuntament amb diverses entitats de la comarca, premia els treballs de recerca de 2n de batxillerat amb el patrocini de la Diputació de Barcelona, el Consell Comarcal i l'Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat. Més informació sobre "La territorial del Baix Llobregat-Esparreguera lliura el primer Premi a la Qualitat Lingüística en la 6a edició de l’Edurecerca"

| Baix Llobregat - Esparreguera

Dimarts 24 d'abril, a les 18 h, va tenir lloc la 5a edició del concurs Lletra a Lletra d'Esparreguera, a la Biblioteca Municipal L'Ateneu. L'acte es va emmarcar dins de la 8a Setmana de la Llengua Catalana al municipi i va aplegar una quarantena de participants. Més informació sobre "Una quarantena de participants en la 5a edició del concurs Lletra a Lletra d’Esparreguera"

12a edició del Dictat Català d’Esparreguera

La 12a edició del Dictat Català d'Esparreguera va tenir lloc el passat 4 d'abril a la Sala d'Actes de la Biblioteca Municipal L'Ateneu. Va ser un acte emmarcat en la 8a Setmana de la Llengua d'Esparreguera i organitzat per la Regidoria de Política Lingüística de l'Ajuntament d'Esparreguera i el Servei de Català del Consorci per la Normalització lingüística i va comptar amb la col·laboració de la territorial del Baix Llobregat de la Plataforma per la Llengua. Més informació sobre "12a edició del Dictat Català d’Esparreguera"

1a edició del concurs Lletra a Lletra de Cervelló

Dimarts 17 d'abril, a les 18 h, tindrà lloc la 1a edició del concurs Lletra a Lletra de Cervelló, a la Biblioteca Municipal, que organitza la territorial del Baix Llobregat de la Plataforma per la Llengua conjuntament amb la Biblioteca Municipal, amb la col·laboració del professorat de llengua catalana del centre de secundària de la vila. Més informació sobre "1a edició del concurs Lletra a Lletra de Cervelló"

5a edició del concurs Lletra a Lletra d’Esparreguera

Dimarts 24 d'abril, a les 18 h, tindrà lloc la 5a edició del concurs Lletra a Lletra d'Esparreguera, a la Biblioteca Municipal l'Ateneu, que organitza la territorial del Baix Llobregat de la Plataforma per la Llengua conjuntament amb la Biblioteca Municipal L'Ateneu, amb la col·laboració del professorat de llengua catalana dels tres centres de secundària de la vila: l'Escola Cooperativa El Puig, l'Institut El Cairat i l'Institut El Castell. Més informació sobre "5a edició del concurs Lletra a Lletra d’Esparreguera"

| Baix Llobregat - Esparreguera

Dilluns 16 d'abril es durà a terme la 12a edició del Dictat Català dins els actes de la 8a Setmana de la Llengua Catalana a Esparreguera. L'acte tindrà lloc a la sala d'actes de la Biblioteca Municipal L'Ateneu a les 7 de la tarda. El lliurament de premis es durà a terme dilluns 23 d'abril, Diada de Sant Jordi, a les 7 de la tarda, a la mateixa sala de la biblioteca, coincidint amb el lliurament de premis dels Jocs Florals d'Esparreguera. La convocatòria d'enguany s'emmarca en les activitats de l'Any Pedrolo. Més informació sobre "La territorial del Baix Llobregat de la Plataforma per la Llengua col·labora en el 12è Dictat Català d’Esparreguera"