Mostrant de 1 a 10 de 51 entrades disponibles RSS

El Barnasants arriba a l'Alguer de la mà de la Plataforma per la Llengua

El festival i l'ONG del català signen un conveni per promoure l'intercanvi musical entre la ciutat catalana de Sardenya i Catalunya

| L'Alguer

Deu minyons de l'Alguer amb artistes valencians com Pau Alabajos han cantat als concerts promovits de la Plataforma per la Llengua

"Compartim la mateixa llengua, però amb diferents denominacions", evidencien de l'entitat

Una delegació institucional algueresa, precedida de la directora de l'ONG del català, ha participat a les visites institucionals a les Corts Valencianes i a la Universitat de València Més informació sobre "València, Gandia i Castelló acullen amb èxit les cançons alguereses de “Mans manetes”"

| L'Alguer

Les dues entitats organitzen el cicle cinematogràfic del 17 al 20 d'octubre, als cinemes Girona

Les projeccions comptaran amb la presència dels directors sards Daniele Maggioni, Enrico Pau, Marco Antonio Pani, Paolo Carboni i Francesca Lixi Més informació sobre "Barcelona acull el cicle “Mirada endins. Nou cinema a Sardenya”, una col·laboració entre la Plataforma per la Llengua i Società Umanitaria"