Mostrant de 1 a 10 de 81 entrades disponibles RSS

| L'Alguer

El festival compta, en l'edició del 2020, amb la col·laboració d'instituts i entitats del barri de Porta de Nou Barris, especialment les integrades a la Comissió de festes, i forma part dels actes de la Festa Major. El protagonisme social es completarà amb la participació de Vozes i amb la presentació d'un videoclip de rap en català que faran els alumnes de l'Institut Flos i Calcat del mateix barri Més informació sobre "El Meridiana Rock torna amb Gertrudis, Itaca Band, 31 FAM i Pupil·les com a caps de cartell"

| L'Alguer

Lo festival i l'ONG del català renoven l'acordiu per promoure l'intercanvi musical entre la ciutat catalana de Sardenya i lo resto del domini lingüístic català. Los concerts sigueran acompanyats d'un pla d'activitats culturals i educatives per fomentar la llengua i la cultura entre los joves algueresos Més informació sobre "Plataforma per la Llengua torna a portar a l’Alguer la música del Barnasants, en la sua 25a edició"