Mostrant de 1 a 10 de 18 entrades disponibles RSS

| Barcelonès

Participem en el Mercat de Nadal del Llibre del TR3SC!

La Plataforma per la Llengua Barcelonès participarà el pròxim dia 1 de desembre en el Mercat de Nadal del Llibre del TR3SC a l'Antiga Fàbrica Estrella Damm (situada al carrer Rosselló, 515), durant tot el dia. Un espai de trobada únic per parlar de tu a tu amb els teus escriptors favorits, endur-te els seus llibres signats i gaudir d'oci, xerrades, música i gastronomia. Més informació sobre "Participem en el Mercat de Nadal del Llibre del TR3SC!"

| Barcelonès

El passat 6 de setembre, a les 11 h, la Plataforma per la Llengua va instal·lar una paradeta informativa a la fira educativa organitzada pel Departament d'Educació de l'Ajuntament de Badalona. L'objectiu de la fira és que les entitats que actuen en el sector de l'educació a la ciutat puguin presentar les seves propostes per al curs i la seva activitat habitual, de manera que els docents que hi assisteixen puguin saber l'oferta disponible per al seu centre, a part de fomentar el treball en xarxa entre les entitats de la ciutat. Més informació sobre "La Plataforma per la Llengua presenta el projecte «Eduglosa» a la Fira de serveis, projectes i materials didàctics de Badalona"

| Barcelonès

Èxit dels tallers per a joves oferts per la Plataforma per la Llengua

Arribem a les vacances d'estiu amb una molt bona acceptació dels tallers que des de la Plataforma per la Llengua hem ofert a les associacions de lleure juvenils per tal de promoure les activitats de lleure en català.

Un total de 14 tallers, entre rap, glosa i teatre, han estat realitzats per nois i noies d'entre 8 i 18 anys. Més informació sobre "Èxit dels tallers per a joves oferts per la Plataforma per la Llengua"

| Barcelonès

BCN off track és una guia creada per la Plataforma per la Llengua adreçada als turistes que posa l'èmfasi a mostrar la nostra realitat lingüística i cultural a totes les persones que venen a visitar la nostra ciutat i el nostre país. Més informació sobre "BCN off track, una guia turística alternativa de Barcelona creada per la Plataforma per la Llengua"