Mostrant de 1 a 10 de 48 entrades disponibles RSS

| Barcelonès

Segueix pel Twitch el Torneig de League of Legends en català!

El torneig començarà dissabte 19 de juny a les 10 del matí a l'Espai Jove Casa Sagnier i es podrà seguir en directe per Twitch al canal l'Esquerda de l'Invocador a partir de les 16 h

El tradicional torneig de League of Legends organitzat per la Casa Sagnier comptarà enguany amb la col·laboració del grup local de Barcelona de la Plataforma per la Llengua, que n'organitza la retransmissió Més informació sobre "Segueix pel Twitch el Torneig de League of Legends en català!"

| Barcelonès

Setanta-set experts reflexionen sobre el present i el futur de la llengua catalana en un volum, "El català, la llengua efervescent. 77 visions sobre el terreny", que serà presentat a la Llibreria Alibri de Barcelona

Per assistir a la presentació es requereix una inscripció prèvia Més informació sobre "La lingüista M. Carme Junyent presenta el seu darrer llibre de la mà de la Plataforma per la Llengua"

| Barcelonès