Mostrant de 1 a 10 de 22 entrades disponibles RSS

| Conflent

Col·laborem amb el V Congrés Internacional de l’Associació de Joves Investigadors en Llengua i Literatura Catalanes

Entre el 21 i el 24 d'abril la Universitat de Perpinyà acollirà un congrés en què joves investigadors d'arreu del domini lingüístic exposaran les seves recerques sobre llengua i literatura catalanes

| Conflent

Demanem als presidenciables francesos que es comprometin amb el català a la Catalunya del Nord

Plataforma per la Llengua envia una carta als candidats a les eleccions presidencials franceses amb mesures per impulsar el català

| Conflent

Una llei històrica donarà als nordcatalans el dret a la immersió lingüística

El canvi més important el trobem en l'àmbit de l'ensenyament, els nord-catalans podran optar a l'escolarització amb aprenentatge en català en horaris lectius Més informació sobre "Una llei històrica donarà als nordcatalans el dret a la immersió lingüística"